LCG X-plore v1.51 türkçe BAŞKA YERDE YOK! S60v3/S60v5 ORJİNALİ 3 sn ve ÇİFT İKON SORUNU YOK..!!


salkin

salkin

Üye
SADECE HACKLİ TELEFONLARDA ÇALIŞIR


Evet kardeşlerim sonunda uygulamayı;
-
-3sn sorunsuz
-orjinalini hiççç bozmadann...
-çift ikon sorunu olmadann..
bizzat kendim maxicep ve siz değerli üyelerimiz için toparladım.. cümleden hepinizz rahat rahat kullanın diye... :)


NOT: uygulamayı yalnızca hackli cihazlar yükleyebilir.. uygulamayı yüklemeden roompatcher dan patchleri etkin hale getirin..

EMEK HIRSIZLIĞI YAPMAYIN LÜTFEN ALIN TERiNE SAYGI ....

SAĞ ALT KÖŞEDEKİ TEŞEKÜR BUTONUNA BASMAYI ÇOK GÖRMEYELİM DOSTLARIM...

son olarak üyelerimizden FERZAN kardeşime teşekkür ederim.. :)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: uzun518, menager47, kayranci_2 ve 242 diğerleri


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
eline saglık, baya ugraştıın
 
  • Beğen
Tepkiler: bobob ve Hami-Bey
salkin

salkin

Üye
;) ne demek kardeşim herzaman :)
 

hresid

Üye
tşk
 
salkin

salkin

Üye
hresid önemi yok dostum yandaki teş. butonuna da basalım ;:)
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
ya bişeyi anlamıyorum... böyle güzel proları neden hackli tellere göre yapıyorsunuz kardeşim... madem ki yapıyorsunuz birde hacksiz tellere göre olanı da olsn ya!!!!! :off:
 
salkin

salkin

Üye
satranç kardeşim bu tarz güzel programlar hackli telefonlara uygulanabilir olmasının sebebi sistem klosörüne ulaşım sağlama ihtiyacı gerektiren yazılımlar olmasıdır ,umarım açıklayıcı olmuştur. biz yapmıyoruz yani o bir zorunluluk pro. dan kaynaklı. ki eğer senin yükleyebileceğin birşey olsa bu kadar güzel olamazdı çünkü sistemde oynamalar yaparak bu hale getiriyoruz bu pro. ları kardeşcim ;)
 
mraz

mraz

Üye
arkadaşlar ben bu xplore^ yi( tüm versiyonlarını denedim) eklentileriyle birlikte yüklüyorum kullanıyorum fakat aradan bi kaç gün geçtikten sonra proğram açılmıyor..ancak tele format atarsam tekrar yükleyebiliyorum.sorunu anlamış değilim..bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: hoca-73
salkin

salkin

Üye
ne eklentisi kardeş??

--------------- Ekleme ---------------

mavi ekran mı geliyor?

--------------- Ekleme ---------------

tamamen silmen lazım kardeşim o zaman formata gerek klamaz forumda araştır var o mavi ekran sorununun çözümü eğer sorunun bu ise

--------------- Ekleme ---------------

mraz kardeş bu arada sen benim yazdığım proyu yükle yukardan indirip. ben günlerdin kullanıyorum hiç bir sıkıntı oluşmuyor...
 
byesho

byesho

Üye
nasıl ya. bende seri al istiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: garanti6868
salkin

salkin

Üye
byesho benm ekled,ğim dosya hiç bir şey istemiyor dediğim gibi önceki sürümüğ tamamen kaldır baştan yükle benm programımı.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Teşekkürler kardeş süper olmuş
 
salkin

salkin

Üye
ne demek kardeşim ;)
 
hikmet__

hikmet__

Üye
5800 kullanıyorum yüklerken sona doğru geliyor sonra yüklenemiyor diyo bunun sebebi ne olabilir
 
salkin

salkin

Üye
5800 da denemedim ben amaen kısa sürede yazılımdaki sıkıntıyı bulup düzelteceğim kardeşim inşallah :)
 
happyhope

happyhope

Üye
teşekkrler bi deneyelim
 
salkin

salkin

Üye
öenemi yok ;)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
ben teşekkür ederim kardeş deneye deneye oldu sonunda :)
 
salkin

salkin

Üye
evet denedik kardeşim :)
 
Üst Alt