Yardım Laptopta anlayamadığım bir sorun


messevim

messevim

Üye
Selamun Aleyküm. Arkadaşlar laptobu açtığım da normal bir şekil de açılıyor. Ama daha sonra sanki oyun açmış gibi fanından ses geliyor. Bataryası da normal kullanıma göre daha hızlı tükeniyor. Sanki arkaplanda başka işlem yapıyor gibi hissediyorum. Bazen maxicepte vs yorum yazarken yazdığım yazı bile donuk donuk yazılıyor. Şu anda laptop Dengelsi seviyesinde. Acaba zorlandığı için mi böyle yapıyor dedim, yüksek performansa dönderdim ama yine aynı. Yüksek performansa dönderdiğim de donuk donuk yazmıyor ama fan yine aynı hızda çalışıyor.

Normalde böyle değildi. Advandec System Care 7 ile tarattım, bir sürü hata buldu düzeltti ama aynı sorun devam ediyor. Ne önerirsiniz ?


@Mad EagLe Hocam siz bu konu da ne önerirsiniz ?
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Virüs yemiş olabilirsin işlemciyi tam güç çalıştırıp fanı hızlandırmış olabilir. İyi bir virüs programıyla tarama yap. Zaten bilgisayarının sistem özellikleri iyi donması yazı yazarken normal değil. Bir anormallik var görev yöneticisindeki işlemlere bak işlemciyi zorlayan ne diye
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
format at win8.1 canlansın
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
Virüs yemiş olabilirsin işlemciyi tam güç çalıştırıp fanı hızlandırmış olabilir. İyi bir virüs programıyla tarama yap. Zaten bilgisayarının sistem özellikleri iyi donması yazı yazarken normal değil. Bir anormallik var görev yöneticisindeki işlemlere bak işlemciyi zorlayan ne diye
Virüs olayı aklıma gelmemişti. Teşekkürler hemen avast ı indiriyorum. görev yöneticisine de bir göz atayım
format at win8.1 canlansın
Daha iki haftalık bilgisayar hocam. zaten windows 8.1 pro yüklü.
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
Virüs olayı aklıma gelmemişti. Teşekkürler hemen avast ı indiriyorum. görev yöneticisine de bir göz atayım
Daha iki haftalık bilgisayar hocam. zaten windows 8.1 pro yüklü.
virüs olacağını sanmam şüphelenmediğin bir program yüklemediysen, çok ısınıyomu ekran kartı bölgesi
 
messevim

messevim

Üye
Virüs yemiş olabilirsin işlemciyi tam güç çalıştırıp fanı hızlandırmış olabilir. İyi bir virüs programıyla tarama yap. Zaten bilgisayarının sistem özellikleri iyi donması yazı yazarken normal değil. Bir anormallik var görev yöneticisindeki işlemlere bak işlemciyi zorlayan ne diye
Görev yöneticisine baktığım da CPU kullanımı %100 idi. grenn adında saçma bir program %93 ünü kullanıyordu CPU nun. o görevi sonlandırdım ve fan sesi normal seviyeye indi CPU kullanımıda %7 ye düştü. ama yüklü programlar içerisin de o programı bulamadım, kaldırmak için. :dry:
virüs olacağını sanmam şüphelenmediğin bir program yüklemediysen, çok ısınıyomu ekran kartı bölgesi
Mad eagle hocamın dediği gibi virüs çıktı. CPU yu sonuna kadar kullanıyor kerata. ama virüsü bulamadım. birazdan antivirüs ile temizleteceğim bakalım
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
Görev yöneticisine baktığım da CPU kullanımı %100 idi. grenn adında saçma bir program %93 sini kullanıyordu CPU nun. o görevi sonlandırdım ve fan sesi normal seviyeye indi CPU kullanımıda %7 ye düştü. ama yüklü programlar içerisin de o programı bulamadım, kaldırmak için. :dry:
Mad eagle hocamın dediği gibi virüs çıktı. CPU yu sonuna kadar kullanıyor kerata. ama virüsü bulamadım. birazdan antivirüs ile temizleteceğim bakalım
enteresan ben fazla virüse mağdur kalmadım neyden acaba
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Dikkat et keylogger bile yemiş olabilirsin 2 haftalık diyosun çok önemli değil ise format bile atabilirsin çok birşeyler yüklemediysen 8.1 kurulumu 10 dakikanı almaz ama yüklediysen kişiselleştirdiysen uğraşma indir bi virüs programı esetle yapabilirsin ben onu kullanıyorum uzun zamandır uçanı kaçanı yakalıyor.
 
messevim

messevim

Üye
Dikkat et keylogger bile yemiş olabilirsin 2 haftalık diyosun çok önemli değil ise format bile atabilirsin çok birşeyler yüklemediysen 8.1 kurulumu 10 dakikanı almaz ama yüklediysen kişiselleştirdiysen uğraşma indir bi virüs programı esetle yapabilirsin ben onu kullanıyorum uzun zamandır uçanı kaçanı yakalıyor.
Hocam keylogger dediğiniz olay nedir ? Avastta premium hesabım olduğu için avastı indirdim. Eğer aynı sorun devam ederse eseti de indiririm kısmetse.

Format en son tercihim. O kadar oyun yükledim, kişiselleştirdim. Tekrar uğraşmak zor olur.
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
Hocam keylogger dediğiniz olay nedir ? Avastta premium hesabım olduğu için avastı indirdim. Eğer aynı sorun devam ederse eseti de indiririm kısmetse.

Format en son tercihim. O kadar oyun yükledim, kişiselleştirdim. Tekrar uğraşmak zor olur.
oyunda sıkıntı olmaz ama kişiselleştirdiysen olur format cdsi varmı
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Hocam keylogger dediğiniz olay nedir ? Avastta premium hesabım olduğu için avastı indirdim. Eğer aynı sorun devam ederse eseti de indiririm kısmetse.

Format en son tercihim. O kadar oyun yükledim, kişiselleştirdim. Tekrar uğraşmak zor olur.
keylogger kötü niyetli kullanıcıların işidir. arka planda çalışır ve klavyeden bastığın tuşlar ekran görüntün vs karşı tarafa mail olarak gider. hatta kamerandan seni bile izleyebilirler. Böylelikle banka hesapları Facebook şifresi gibi kişisel bilgilerin kötü niyetli kişilerin eline geçebilir. Yani casus yazılım. Çok kişinin başı ağrımıştır bu sebeple
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
keylogger kötü niyetli kullanıcıların işidir. arka planda çalışır ve klavyeden bastığın tuşlar ekran görüntün vs karşı tarafa mail olarak gider. hatta kamerandan seni bile izleyebilirler. Böylelikle banka hesapları Facebook şifresi gibi kişisel bilgilerin kötü niyetli kişilerin eline geçebilir. Yani casus yazılım. Çok kişinin başı ağrımıştır bu sebeple
Korktum şimdi bir an.. Çoğu zaman internet bankacılığı ile para gönderip getiriyorum , inşAllah dediğiniz gibi bir tehlikeye uğramamışımdır. şu anda tarama yaptım ve yüksek tehlikeli bir dosya buldu. Sildim hemen.
oyunda sıkıntı olmaz ama kişiselleştirdiysen olur format cdsi varmı
Windows 7, windiws 8, windows 8.1 ve windows 8.1 pro cd leri ve iosları mevcut
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
Korktum şimdi bir an.. Çoğu zaman internet bankacılığı ile para gönderip getiriyorum , inşAllah dediğiniz gibi bir tehlikeye uğramamışımdır. şu anda tarama yaptım ve yüksek tehlikeli bir dosya buldu. Sildim hemen.
Windows 7, windiws 8, windows 8.1 ve windows 8.1 pro cd leri ve iosları mevcut
laptopla beraber cd geldimi onu soruyom
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
virüs programınızı sürekli güncel tutun ve bilmediğiniz kaynaklardan gelen mailleri açmayın. Adamlar işlerini öyle profosyonel yapıyorki bazılarında görev yöneticisinde bile göremiyorsunuz. Hatta virüs programları bile yakalayamayabiliyor. Gerçi artık eskiye göre daha güvenli windows falanda sürekli delikleri kapatmaya çalışıyor ama yine de dikkat etmek lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
laptopla beraber cd geldimi onu soruyom
Hayır freedostu.
virüs programınızı sürekli güncel tutun ve bilmediğiniz kaynaklardan gelen mailleri açmayın. Adamlar işlerini öyle profosyonel yapıyorki bazılarında görev yöneticisinde bile göremiyorsunuz. Hatta virüs programları bile yakalayamayabiliyor. Gerçi artık eskiye göre daha güvenli windows falanda sürekli delikleri kapatmaya çalışıyor ama yine de dikkat etmek lazım.
Uyarılarınız için Allah razı olsun. Dediklerinizi uygulamaya çalışacağım. eyvAllah.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
Hayır freedostu.
o zaman attığın formatta laptobun bazı özelliklerini kullanamaya bilirsin ama markanın supportundan indir driverleri çoğu açılır belki bazıları sıkıntı yapabilir
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Rica ederim tarama bitti mi hala işlemci tam güçte mi çalışıyor ?
 
messevim

messevim

Üye
o zaman attığın formatta laptobun bazı özelliklerini kullanamaya bilirsin ama markanın supportundan indir driverleri çoğu açılır belki bazıları sıkıntı yapabilir
Driver CD si vardı. Oradan driverleri yükledim zaten. Bazı özellikleri kullanıp kullanamadığıma nereden bakabilirim ?
 
Üst Alt