Konu Açmadan Okuyun Sertifika,Hack,Flash Player ve SkyFire Hakkında


'Patron

'Patron

Üye
Telefon konusunda yada bu konularda pek bilgisi olmayan birçok arkadaş hiç araştırmadan
'Uygulama yüklerken Sertifika hatası alıyorum bu nedir''Sky Fire 5800da çalışmıyor yardım''Telefonu hackleyince garanti dışı kalırmı?' gibi konular açıyorlar.Konu kirliliği oluyor.

Sertifika: Telefonunuza imzasız(unsigned) uygulamalar yüklemeye çalıştığınızda sertifika hatası verir.
Bundan Kurtulmanın 2 yolu vardır.
1-Telefonunuza sertifika almak:
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sistem-modifikasyon-uygulamalari/opda-net-cn-opda-yeni-sertifika-alma-yontemi-guncellendigi-icin-14-05-10-jrvalantin3-farki-ile-349138.html
(Sertifika aldıktan sonra 3-5 gün beklememek için:http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-destek/yeni-opda-da-bosuna-3-5-gun-beklemeyin-497400.html)
2-Telefonunuzu hacklemek:
Symbian S60v5 Sistem Modifikasyon
Burdan telefonunuza uygun hackı yükleyebilirisiniz.

Hack:
Telefonunuzu hacklediğinizde:
1-Garanti dışı kalır ancak orjinal yazılıma geri dönebilirsiniz bu şekilde tekrar garanti kapsamına girer.
2-Sertifika sorunundan kurtulursunuz.
3-Telefonunuz hızlanır.
4-Değişik görseli güzel hacklerle telefonunuza farklı görünümler kazandırabilirsiniz vb.

Flash Player:
N97 5800 vs. gibi s60v5 cihazlarda nokia nın adobe ile anlaşmalı olduğu flash lite 3.1 vardır belli sitelerde çalışır sadece flash 8 e kadar destek verir flash 10.1 gibi desteğinin gelmesi söz konusu bile değildir böyle bir beklenti içine kapılmayın kısacası flash 10 desteği kesinlikle gelmeyecektir.

SkyFire: SkyFire ise ülkemizden symbian desteğini çektiği için hiçbir symbian cihazda çalışmamaktadır.Buna hala bir çözüm bulunamadı.
 

  • Beğen
Tepkiler: bilkolik, xemen313, bymen07 ve 6 diğerleri

orukm

orukm

Üye
sky fire nedir ne işe yarar
 
'Patron

'Patron

Üye
SkyFire bir web browserdır .Opera,Ucweb gibi .Skyfire yi onlardan ayıran yanı ise Video izlemeye olanak sağlaması.
 

zatenosman

Üye
giray38

giray38

Üye
Hack işleminde telefonun garanti dışı kalması gibi birşeyin olmadığını savunuyorum Nokia ya sordum Bimeks e sordum Vatan Comp. e sordum 3 ünde de garanti dışı kalmaz dediler. Sadece Nokia da ki abi garanti dış kalmaz fakat sen yine de servise yollarken orj. yazılımını yükle işini garantiye al ne olur ne olmaz dedi. :oke:
 
'Patron

'Patron

Üye
Hack işleminde telefonun garanti dışı kalması gibi birşeyin olmadığını savunuyorum Nokia ya sordum Bimeks e sordum Vatan Comp. e sordum 3 ünde de garanti dışı kalmaz dediler. Sadece Nokia da ki abi garanti dış kalmaz fakat sen yine de servise yollarken orj. yazılımını yükle işini garantiye al ne olur ne olmaz dedi. :oke:
Herkesın soyledığı ve genele göre yazdım Giray. Yani sizin ordak Bimeks oyle demiş olabılır ama bırde burdakı Bimekse,Media Markta sormak lazım. Genelın soyledığı buysa bunu yazarım bende :)
 
giray38

giray38

Üye

Herkesın soyledığı ve genele göre yazdım Giray. Yani sizin ordak Bimeks oyle demiş olabılır ama bırde burdakı Bimekse,Media Markta sormak lazım. Genelın soyledığı buysa bunu yazarım bende :)
Sor bakalım şu anda 3-0 öndeyim :d:
 

zatenosman

Üye
ama arkadaşlar bu adam lar para almak için elinden geleni yapıcaklar onlara gol fırsatı vermeyelim . savunucakları ilk şey kullanıcı hatası yazılıma müdahale etmişsiniz vs vs o yüzden orj yapıp yollamak akıllıca :)
 
Gokcenyrc

Gokcenyrc

Üye
ama arkadaşlar bu adam lar para almak için elinden geleni yapıcaklar onlara gol fırsatı vermeyelim . savunucakları ilk şey kullanıcı hatası yazılıma müdahale etmişsiniz vs vs o yüzden orj yapıp yollamak akıllıca :)
Aynen arkadaşıma katılıyorum...
 
'Patron

'Patron

Üye
ama arkadaşlar bu adam lar para almak için elinden geleni yapıcaklar onlara gol fırsatı vermeyelim . savunucakları ilk şey kullanıcı hatası yazılıma müdahale etmişsiniz vs vs o yüzden orj yapıp yollamak akıllıca :)
evet bende katiliyorum.dogru soyluyosun.bazen cok gicik tipler olabiliyor.
 

zatenosman

Üye
yani birader onlar bişi bulup hatayı bize yüklüyolar :D
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
kardeş bi de şu flash player bekleyen için şu yazıyı ekle

N97 5800 vs. gibi s60v5 cihazlarda nokia nın adobe ile anlaşmalı olduğu flash lite 3.1 vardır belli sitelerde çalışır sadece flash 8 e kadar destek verir flash 10.1 gibi desteğinin gelmesi söz konusu bile değildir böyle bir beklenti içine kapılmayın kısacası flash 10 desteği kesinlikle gelmeyecektir.
 

zatenosman

Üye
kardeş bi de şu flash player bekleyen için şu yazıyı ekle

N97 5800 vs. gibi s60v5 cihazlarda nokia nın adobe ile anlaşmalı olduğu flash lite 3.1 vardır belli sitelerde çalışır sadece flash 8 e kadar destek verir flash 10.1 gibi desteğinin gelmesi söz konusu bile değildir böyle bir beklenti içine kapılmayın kısacası flash 10 desteği kesinlikle gelmeyecektir.
HAKLISIN .D:oke:
 
giray38

giray38

Üye
ama arkadaşlar bu adam lar para almak için elinden geleni yapıcaklar onlara gol fırsatı vermeyelim . savunucakları ilk şey kullanıcı hatası yazılıma müdahale etmişsiniz vs vs o yüzden orj yapıp yollamak akıllıca :)
Yo yo yanlış anlaşılmasın öyle gidip de kasiyer e sormadım :d: Sordugum insanların 3 ü de yakından tanıdıgım abilerimdir öyle bir şey düşünmezler benim için
 

zatenosman

Üye
Yo yo yanlış anlaşılmasın öyle gidip de kasiyer e sormadım :d: Sordugum insanların 3 ü de yakından tanıdıgım abilerimdir öyle bir şey düşünmezler benim için
arkadaşım seni anladım ama teknik servis olayı farklıdır sen fabrikaya mı sordun ? ( bence telefoncu vb kişilere sordun ) telefoncular telefonun içini açıp müdahele etmez farbrikaya yollar onlarda bu parayı alır :)
 
'Patron

'Patron

Üye
Yo yo yanlış anlaşılmasın öyle gidip de kasiyer e sormadım :d: Sordugum insanların 3 ü de yakından tanıdıgım abilerimdir öyle bir şey düşünmezler benim için
arkadaşım seni anladım ama teknik servis olayı farklıdır sen fabrikaya mı sordun ? ( bence telefoncu vb kişilere sordun ) telefoncular telefonun içini açıp müdahele etmez farbrikaya yollar onlarda bu parayı alır :)
Tamam Arkadaşlar. Uzatmaya gerek yok.Bir değişiklik yapmıycam şuara. Tartışmanın anlamı yok.Kapatalım konuyu yardım ısteyenler yazsın tamam .sağolun :)


kardeş bi de şu flash player bekleyen için şu yazıyı ekle

N97 5800 vs. gibi s60v5 cihazlarda nokia nın adobe ile anlaşmalı olduğu flash lite 3.1 vardır belli sitelerde çalışır sadece flash 8 e kadar destek verir flash 10.1 gibi desteğinin gelmesi söz konusu bile değildir böyle bir beklenti içine kapılmayın kısacası flash 10 desteği kesinlikle gelmeyecektir.
Haklısın kardeş bunuda eklıyorum sağol.
 
giray38

giray38

Üye
arkadaşım seni anladım ama teknik servis olayı farklıdır sen fabrikaya mı sordun ? ( bence telefoncu vb kişilere sordun ) telefoncular telefonun içini açıp müdahele etmez farbrikaya yollar onlarda bu parayı alır :)
Yazılım için telefonun içini açmazlar sen merak etme sırf senin için telefon açar fabrikasına da sordururum :oke:
 

zatenosman

Üye
Yazılım için telefonun içini açmazlar sen merak etme sırf senin için telefon açar fabrikasına da sordururum :oke:
canım arkadaşım demek istedimi anlamadın telefoncu tanıdıklarına sunuda sor siz tamiri burda mı yapıosunuz yoksa fabrikaya mı gönderiyosunuz diye ben telefoncuda çalıstım telefonun ufak tefek sorunu varsa halederler senn bile yapabilcen şeyler gerisini uğraşmazlar merkeze ( fabrikaya) yollarlar sonra da ordan pay alırlar . anlatabilmişimdir insalh :)
 
'Patron

'Patron

Üye
Yazılım için telefonun içini açmazlar sen merak etme sırf senin için telefon açar fabrikasına da sordururum :oke:
canım arkadaşım demek istedimi anlamadın telefoncu tanıdıklarına sunuda sor siz tamiri burda mı yapıosunuz yoksa fabrikaya mı gönderiyosunuz diye ben telefoncuda çalıstım telefonun ufak tefek sorunu varsa halederler senn bile yapabilcen şeyler gerisini uğraşmazlar merkeze ( fabrikaya) yollarlar sonra da ordan pay alırlar . anlatabilmişimdir insalh :)
:vur Tmam arkadaşlar :D kapatalım konuyu. Lütfen.
 
Üst Alt