İstanbul Bilişim pişmanlıktır


fatalwolf

Üye
Siparişimi 10 güne yakın bekleyip iptal ettikten sonra bugün 10. İş günü ve hala paramı iade etmediler. En azından süreçten haber edip bilgi verseler anlayışla karşılayacağım ama oda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmak mı? Yeni televizyon icadı daha kolay sanırım. Eğer boşa vaktim var, ağrıyacak kafam var diyorsanız durmayın sipariş verin. 48 dakika bekledikten sonra müşteri hizmetlerine bağlanabildim. Bana muhasebeyi bilgilendireceklerini söylediler. Ürünü satana kadar güllük gülistanlık, sattıktan sonra ara ki bulasın muhattabını. Çok yazık gerçekten. Ben pişman oldum bir daha bu siteden iğne dahi almam aldırmam...
 

  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK

Buğra

Buğra

Admin
Genelde birçok tüketici büyük firmalarla bu tarz sorunlar yaşayabiliyor. Umarım en kısa sürede sorununuzu hallederler yoksa insanı ciddi anlamda uğraştırabiliyorlar.
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Tüketici hakem heyetine başvurmaya hazırlanın . Meblağ büyük sanırsam
 
Üst Alt