işlemci


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yusuf1998x

Üye
arkadaşalar benim amd athlon 64 x2 4000+ 2.10ghz (2cpus) işlemcim var bide bu işlemcinin daha üst modeli olan 5000+ var oda 2.60 ghz onu alsam oyun performansıda ne kadar değişim olurr?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
çok bişey fark etmicektir.
yeni fan almışsın biraz overclock yap.
 

yusuf1998x

Üye
overclock olmuyo benim sistem biosta yok programlar da yapmıyo kardeş
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
o zaman uğraşmaya değmez..
ekran kartı oyun için 2 kat önemli. işlemci sonra gelir.
 

yusuf1998x

Üye
ekran kartını zaten değiştim
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ne aldın
 

yusuf1998x

Üye
asus hd6570 gddr3 1gb 128bit 130tlye aldım alalı 4 ay oldu hemen oc yaptım battlefield3 ü 1440 900da mediumda ortalama 30fpsle bitirdim ama işlemci kısıtlıyoo
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
o ekran kartını kısıtlayacagını zannetmiyorum.. belki çok ufak bir darbogaz yapar ancak kafana göre işlemciyi değişmek mantıklı değil.
önce sistemin ekran kartı overclocklu hallde benchmark testi yapmalısın.
daha sonrasında işlemciye çok az da olsa overclock yapıp benchmark testini tekrar yapacaksın.
eğer testte puan yükselmesi varsa işlemci kısıtlıyordur. ona göre değişirsin
 

yusuf1998x

Üye
işte benim işlemci oc olmuyo biosta yok windowstanda olmuyor anakartım: msı K9AGM3 (MS-7367) oc olmuyo sinir ediyo benide o dadiğim işlemci,sorunsuz 2.6ghzden 3 ghz oluyoır

- - - Eklendi - - -

birazdan almaya gitcem ikinci el alcam benimkiyle takas edip üstüne 10 15 lira para vercem alimmi?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
işte benim işlemci oc olmuyo biosta yok windowstanda olmuyor anakartım: msı K9AGM3 (MS-7367) oc olmuyo sinir ediyo benide o dadiğim işlemci,sorunsuz 2.6ghzden 3 ghz oluyoır

- - - Eklendi - - -

birazdan almaya gitcem ikinci el alcam benimkiyle takas edip üstüne 10 15 lira para vercem alimmi?
arkadaşım işlemci oc olmuyo diye birşey yok. anakart izin vermiyordur. gidip alacagın işlmciyide overclock yapamazsın..
bilgisayarcı seni kazıklıyor. elindeki işlemci 30 tl zaten 10tl farka +5000 üst serisinden alınır. 5 tl anca fark yapar takas edecegin arasında
 

yusuf1998x

Üye
zaten 5000 alıcam
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
anlamıyorsun.
dediğim 15 tl farka +5000 den daha yukarısı alınır +5200 5400 gibi..

ya neyse sen git al içinde kalacak yoksa.. +5000 için en fazla 10 tl ver üstüne. pazarlık yap :oke:
pinlerine iyi bak orda test ettir bozuk mal vermesinler sana.. çok yaptıkları şeydir. pini kırık verip kandırırlar. alır gelirsin çalışmaz geri götürürsün sen kımışsın pinini derler.. test ettir orda çalıştırıp pc yi windows masaüstüne gelsin işlemci
 

yusuf1998x

Üye
tamam saolasınn

- - - Eklendi - - -

gittim yoktu orda bi tane amd sempron vardı 2çekirdek 2009 yapımı benimkinden iyimidir? Benimki 2005 yapımmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt