HTC ONE M8'Mİ YOKSA XPERİA Z2'Mİ ALAYIM YARDIM


muratalperr55

muratalperr55

Moderator
Arkadaşlar htc one m8 ve xperia z2 arasında kaldım hangisi daha iyidir androide yeni geçiş yapacağım da artıları eksileri nelerdir ikisininde yardımlarınızı bekliyorum

.
 


0MG90

0MG90

Üye
İkiside iyi cihaz. Ultrapixel istemiyorsan çare Z2.
 
fk555897

fk555897

Üye
Kamera senin için çok önemliyse Z2 al. Ama müzik, hızlı bir arayüz istersen One M8 al. Z2 iyi telefon ama M8 kadar hızlı çalışmıyor. Bazı kullanıcıları ısınma probleminden bahsediyor. Bence One M8'den tek üstün yanı kamerası, M8'de de kötü bir kamera yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: muratalperr55
0MG90

0MG90

Üye
Böyle kaç tane konu açıldı onları okuyabilirsin artık
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
M8 al.ama z2 alsanda pisman olmazsin.performans olarak ayni cihazlar.belki m8 biraz daha ondedir ama bunu normal hic kimse hissedemez
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Sony Xperia Z2
 
man20

man20

Üye
donanımlar aynı. su ve toz geçirmeme artısı olduğu için z2 tavsiye ederim. HTC'nin de hoparlörü biraz daha iyi z2'den. ama bence z2 daha ağır basıo.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Arkadaşım z2 kullanıyo gayet memnun kamerası zaten oldukça iyi m8 nasıl bilmiyorum ama özellik olarak hemen hemen aynı cihazlar karar yine senin benim tavsiyem z2 alman yönünde onda da pişman olmazsın
 
lolaman

lolaman

Üye
Tasarım olarak da Z2 önde bence ben olsam Z2 alırdım ;) SONY kalitesini de unutma.Samsung gibi herkesin elinde görebileceğin bir telefon değil ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
007wolverine

007wolverine

Üye
Z2
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
G3 e de bak derim. İlla ikisi arasından bir tercih yapacaksan Z2 al.

 
Ayrt0n Senna

Ayrt0n Senna

Üye
sony z2 al derim
 

archh

Üye
Z2 kullanıyorum tavsiye ederim
 
98farom98

98farom98

Üye
Kesinlikle Z2 almanı tavsiye ederim bende kullanıyorum süper telefon 3gb ramli hemde hycde 2gb var ya herkez ısınmasından bahsediyor ama o kadarda problem değil bence
 
chita_man

chita_man

Üye
Tasarım olarak G3
Kalite ve hız M8
Kamera Z2
Yani M8 yine önde
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
tasarım olarak m8 i çok beğendim. Kalite ve hız konusundada m8 bence
 
Invoke

Invoke

Üye
Z2 al O.o

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
007wolverine

007wolverine

Üye
G3 ya da z2
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Z2 al.
 
Üst Alt