\\Her model cihaz için rom atma veya root,cwm işlemini buradan bana sorabilirsiniz//


Konudan yararlandınız mı?

  • Evet

    Kullanılan: 34 75.6%
  • Elbette

    Kullanılan: 7 15.6%
  • Tabiki

    Kullanılan: 11 24.4%

  • Kullanılan toplam oy
    45

erkanbey06

Üye
Slm. Arkadaşlar Praktica a7 telefonum var. Ancak son 3 aydır google play hiztmetleri durduruldu teşhis verileri google ye gönderilsin mi diye sürekli hata vermeye başladı format attım resetledim ama bir türlü bu sorunu çözemedim . Bu cihaz için acaba başka bir uyumlu rom var mıdır yardımcı olabilirmisiniz ? Şimdiden Teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammed CR7


ERSİNSERDAR

ERSİNSERDAR

Üye
Merhaba Kardeşim Vestel Venüs V3 5580 ROOT BULABİLİRMİSİN ?
 
emrexking

emrexking

Üye
j5 rom lazım. hafıza sorunu yaşıyorum
 
ahmetrencber

ahmetrencber

Üye
Bende note 5 var bilgisayarım yok nasıl root edebilirim lütfen yardım edin
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
Bende note 5 var bilgisayarım yok nasıl root edebilirim lütfen yardım edin
Bu linkteki konuya baka bilirsiniz, 1. Yorumda Note 5 için Root ve Twrp mevcut. Cihazınızın modeli nedir ? Bu aşağidaki olmazsa modeline göre bulurum..
Samsung 6.0.1 Twrp ve Root yüklemek. Diğer android cihazlar için de olabilir
j5 rom lazım. hafıza sorunu yaşıyorum
Regular download basın ücretsiz indirme.
Not: UcBrowser kullan hızlı indiriyo, eğer telefonda yüklü ise fakat linktekini indiremiyosan, Ucwep veya diğer tarayıciĺar dahil, Uygulama bilgileri yerine gir. Hafızayı seç, hafızayı sil... olmazsa bi daha dene mutlaka olur..
Download firmware: J500FXXU1BPL1_J500FOJV1BPL2_TUR
Merhaba Kardeşim Vestel Venüs V3 5580 ROOT BULABİLİRMİSİN ?
Öncelikle Kingroot dene apk dosyasıni indir
Home
Olmazsa bunu dene,
Vestel Venüs Root Yapma (Tüm Modeller)
Bu linktekide KingoRoot var bilgisayardan programı ile yüklüyo. KingRoot sitesinde de Bilgisayardan yükleme programı var..
KingoRoot for Android, the best One Click Root Tool/APK for free.
Slm. Arkadaşlar Praktica a7 telefonum var. Ancak son 3 aydır google play hiztmetleri durduruldu teşhis verileri google ye gönderilsin mi diye sürekli hata vermeye başladı format attım resetledim ama bir türlü bu sorunu çözemedim . Bu cihaz için acaba başka bir uyumlu rom var mıdır yardımcı olabilirmisiniz ? Şimdiden Teşekkürler..
Telefonunun Rom dosyasını buldum stock rom olabilir, site arapça Googleden türkçeye çevire bilirsin.. bu linkteki, telefon rom driver felan hepsini bu yoruma ekledim,
فلاشة مسحوبة لهاتف PRAKTICA ACROBAT A7 MT6582 بصيغة Scatter - المحترف السوري

Telefon Rom
Google Drive - Virüs taraması uyarısı

Flashtool 2 farklı yükleme programı
1) Google Drive - Virüs taraması uyarısı
2) Google Drive - Virüs taraması uyarısı

Telefon Usb sürücüler,
1) Mtk Droid Tools 2.5.3.rar
2) mt65xxandroidphone.rar
3) MTK USB ALL v0.8.0 - Official Website

NOT: Yedekleme yapmayı unutma..
Ve Mtk Rom atınca Telefonun Imei gidiyor. bilir herkes.. telefonun bataryasını çıkar imei 2 tane olcak yada 1 tane varsada onu bi kağıda yaz veya PC not olarak kaydet..
Rom flaslamadan sonra Imei yazdırcan flashlama..
Eğer rom yükledikten sonra imei gitmediyse imei flaslamana gerek yok.
*#06# yapar öğrenebilirsin....


İmei yazma programı 2 tane
1) CHiNA-iMEi USB Bluetooth iMEi UPLOAD: TÜM ÇİFT SİM KARTLI ÇİN TELLERE USB ve BLUETOOTH dan İMEİ ATMA
2) How to backup and restore IMEI NVRAM

Rar şifresi
www.pro-syrian.com
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: emrexking
ahmetrencber

ahmetrencber

Üye
Modelim SM-N920C nougat yüklü dediğim gibi bilgisayarım yok kingroot gibi bir program arıyorum bulamadım
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
Modelim SM-N920C nougat yüklü dediğim gibi bilgisayarım yok kingroot gibi bir program arıyorum bulamadım
Tamam birazdan dönerim root seylerine bakcam..
Modelim SM-N920C nougat yüklü dediğim gibi bilgisayarım yok kingroot gibi bir program arıyorum bulamadım
ikiside son sürüm, sitesinden indirdim..

KingRoot
NewKingrootV5.0.5_C172_B405_en_release_2017_03_29_20170327194919_105203.apk

Kingo Root
KingoRoot.apk
 

Dara.47

Üye
Hocam merhaba bende s7 edge var fakat yurt dışı imei artırmıştım güncelleme geldi yapmaya çalışıyorum fakat sistem yetkisiz bir şekilde değiştirildi pc veya smart wich kullanarak yükleyin uyarısı geliyor ben şimdi eğer pc den güncellemeyi yüklersem imei gidermi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
Hocam merhaba bende s7 edge var fakat yurt dışı imei artırmıştım güncelleme geldi yapmaya çalışıyorum fakat sistem yetkisiz bir şekilde değiştirildi pc veya smart wich kullanarak yükleyin uyarısı geliyor ben şimdi eğer pc den güncellemeyi yüklersem imei gidermi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
Tamda üstüne bastın :)
Bugün bu sorunu bende yaşadım, internetten arastırdım net çözüm yok..
Bende S5 son sürüm rom yükledim Pc den
Şimdi iyi.
 

Dara.47

Üye
Tamda üstüne bastın :)
Bugün bu sorunu bende yaşadım, internetten arastırdım net çözüm yok..
Bende S5 son sürüm rom yükledim Pc den
Şimdi iyi.
peki hocam imei gitti mi yani bir sorun yaşadınız mi
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
peki hocam imei gitti mi yani bir sorun yaşadınız mi
Yo neden imei gitsinki ?? Ben ayda 1 bilgisayardan yazılım atıyorum hiç sorun yaşamıyorum..
S5 veya samsunglarda imei gitmiyo diye biliyorum..
Eski telefonum Piranha Zen..
Zen e yazılım atınca imei gidiyodu, fakat imei yazma programı ile tekrardan yazıyodum...
 

Dara.47

Üye
Yo neden imei gitsinki ?? Ben ayda 1 bilgisayardan yazılım atıyorum hiç sorun yaşamıyorum..
S5 veya samsunglarda imei gitmiyo diye biliyorum..
Eski telefonum Piranha Zen..
Zen e yazılım atınca imei gidiyodu, fakat imei yazma programı ile tekrardan yazıyodum...
İşte s5 değil s7 dir öğrencilik malum gitse bi 100 daha gözden çıkarmak biraz cekindiriyor
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye

Burhannilufer

Üye
Türkiye kayıtlı telefona custom rom yükleyince imei sıkıntısı yaşanırmı?
 

hydrxxx

Üye
Casper Via v6x için farklı romlar arıyorum yalnız bulamadım. miui rom gibi farklı romlar denemek istiyorum. Bu tarz bir rom için önerebileceğiniz bir site var mı yada nasıl bulabiliirm?
 
Üst Alt