Hangisini alayim sizce arkadaslar?


Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Degerli arkadaslar bugun iPad'imi Belcika'li bir arkadasima makul bir fiyata sattim.
1 sene once aldigim iPad 4'u 400€ civarinda bir paraya sattim.
Simdi sirf icinde iOS 6 var diye yeni bir iPad 4 almak istiyorum ama daha kucuk ve daha SIK diye iPod touch 5 biraz agir basiyor.

siz olsaydiniz hangisini alirdiniz?
2 Laptop var evde.
Yani PC'ye oyle cok ihtiyac duyulmuyor.
iPod'da cok asiri muzik dinledigim icin ve icerisinde canim iOS 6'yi bulundurdugu icin istiyorum.

Siz olsaydiniz hangisini alirdiniz peki?
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Pc varsa ipad bi işe yaramaz ipod al
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer

Moto_G

Üye
İpod al
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
peki sarj suresi nasil dostlar?
var mi bir bilginiz?
yani gunde 2 saat internette dolanip, 5 saat muzik dinleyip 1, 1 saat video izlesem ve yarim saatte menude dolassam sarji biter mi? :)
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Ipadde bitmez de ipodu bilemem
 

Berkkk2375

Üye
İphone bu pil konusunda elmacılar hayır demesin en sorunlu sistem arka plan uygulamaları konusunda ama Ipod dada öylemi bilmem bence oda öyledir

Uygulamaaaaa
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
hadi yaa ://
alirsam simdi sarj sorunu varsa olmaz ://
 

Berkkk2375

Üye
Bulsam atardım geçenlerde chipde okudum ama başlığı hatırlamıyorum

Uygulamaaaaa
 

Berkkk2375

Üye
Alttaki mesaj alıntıdır

Uygulamaaaaa
 

Berkkk2375

Üye
iPhone’ların batarya ömrü kapatılan uygulamalarla uzamaz

iPhone’ların en büyük sorunu şarjının çabuk bitmesi. Bu konuda sanırım hepimiz hem fikiriz. Peki ama Home butonuna çift tıklayarak uygulamaları kapatıp şarj ömrünü gerçekten de artırabiliyor muyuz?

Maalesef hayır. iPhone’un arka planında çalışan uygulamalar Home butonuna çift tıklayarak kapatılmıyor. Aksine bu butona çift tıkladığımızda açılan uygulamalar sadece son açtığımız uygulamaları gösteriyor. Hepsi bu…

Yani aslında son açılan uygulamaları kapatmakla herhangi bir şey elimize geçmiyor. Bataryamız da aynı hızda erimeye devam ediyor.

Uygulamaaaaa
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Pil konusunu merak ediyorum bir ara içine oyun falan attığında soyle

Uygulamaaaaa
olur.
iPhone’ların batarya ömrü kapatılan uygulamalarla uzamaz

iPhone’ların en büyük sorunu şarjının çabuk bitmesi. Bu konuda sanırım hepimiz hem fikiriz. Peki ama Home butonuna çift tıklayarak uygulamaları kapatıp şarj ömrünü gerçekten de artırabiliyor muyuz?

Maalesef hayır. iPhone’un arka planında çalışan uygulamalar Home butonuna çift tıklayarak kapatılmıyor. Aksine bu butona çift tıkladığımızda açılan uygulamalar sadece son açtığımız uygulamaları gösteriyor. Hepsi bu…

Yani aslında son açılan uygulamaları kapatmakla herhangi bir şey elimize geçmiyor. Bataryamız da aynı hızda erimeye devam ediyor.

Uygulamaaaaa
Ben oyle dusunmuyorum hocam ya. =/
 

Berkkk2375

Üye
abandonware

abandonware

Üye
peki sarj suresi nasil dostlar?
var mi bir bilginiz?
yani gunde 2 saat internette dolanip, 5 saat muzik dinleyip 1, 1 saat video izlesem ve yarim saatte menude dolassam sarji biter mi? :)
6 aya yakın kullandım, yoğun kullanımda bile 1-2 günü rahatlıkla çıkarabiliyor. Fakat iOS 7 yi ciddi anlamda kasiyordu cihaz. Sistem hızı olarak seni tatmin etmeyebilir.
 
abandonware

abandonware

Üye
Satın aldığını yeni fark ettim.. hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Üst Alt