Gitti guzelim n8


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rizabakir

Üye
Telefonuma nazar degdi arkadaslar,malesef n8 dusundugumuz kadarda darbeye dayanikli degilmis,arabadan inerken telefonu kucagimda untumusum,iner inmez bi ses,yere bi baktim guzelim n8 yerde,icimden " al buyur sana daha fazla cizik diye soylenirken" telefonu bi kaldirdimki kaldirmaz olaydim,guzelim "amoled" ekran tuzla buz olmustu,yani anlicazniz telefon gitti arkadaslar.allahtan garantisi var,bakalim pztesi gonderecem,insallah yenisini gondrirler.eger yenisini gonderirlerse,kullanmadan satmayi dusunuyorum,direk iphone 4 e transfer yapacam,bakalim hayirlisi
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Utku

Utku

Üye
üff çok yazık olmuş 150-250 tl paaran gitti
 

amtcn

Üye
Malesef UTKU'nun dediği gibi 150 200 tl civarı ücret talep edeceklerdir.
Kullanıcı hatası kapsamına girer sanırım.
 
--Usta--

--Usta--

Üye
harbiden yazık olmuş kardeş çok üzüldüm :hmmm
 
catdog136

catdog136

Üye
ekranın fiyatı çok olur 200tl kadar ve hiç ümitlenme yeni telefon vermezler kullanıcıdan kaynaklı bir durum çünkü..
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
125 yahu o kadar 250 falan değil
 
_ardaa

_ardaa

Üye
ne kadar mesafeden düştü düştüğü yer nasıldı o ekran nasıl tuzla buz oldu merak ettim, gerçi gorilla glass çizilmez cam diyorlar ama tuzla olmaz olmaz demiyorlar olabilir tabi, geçmiş olsun...
 
synergy11

synergy11

Üye
forumda böle bir konu vardı 120 tl :S geçmiş olsun
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
servise göndermeden çok brica ediyoruz foto çekip burda paylaşırmısın.. hepimiz görelim nasıl bir görüntü oldu merak ediyorum...
çok çok geçmiş olsun... malesef garanti kapsamına girmeyecektir... paran gitti kardeş... :(
 

rizabakir

Üye
pardon ya garantili deil benim tel,sigortali,ingilteredeyim ben bu arada,o yuzden,burda telefonu sigortalatacinca,ya tamir ediyolar edebilirlerse yada yenisini gonderiyolar,du bakalim beklemedeyiz simdi,isin kotu yani pztesi turkiyeye donuyom,kilidiri kilcik bi telefonla donecem,soyle n8 imle donmek varken,neyse.ksra bakma arkadas coktan yollladim.bende anlamadim nasil kirildi,hani oyle catlak falanda deil baya tuzla buz.kendim dusurmesem bilerek yapilmis derim.neyse olan oldu artik,allah sizinkileri korusunmu desem ne desem :)
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Geçmiş olsun kardeşim iyi ki sigortalıymış
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
gecmiş olsun
 
m542tf

m542tf

Üye
geçmiş olsun
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
tmm garantisi varda kullanici hatasi derler ki zten ole :ehe yani 1oo kagt baylcan dostm |-)
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
nasıl oldu ya benimkine elim bi çarptı bilgisayar masasından duvara duvardan yere indi aldım baktım bişey yok sapa sağlam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt