Gitar Akord Programı (VITO Metronome v1.10)


serafettings

Üye
teşekr
 


arapnky

Üye
program hata veriyo süresi geçmiş sertifika hatası bilginize
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
dejavu178

dejavu178

Üye
yıl oldu 2012 artık tarihi falan geri almayın. hackleyin telefonu tüm sorunlar çözülsün.
 

salih1456320

Üye
jar dosyası lazım sıs i açmıo tel
 

vahset2132

Üye
N73'e yüklerken "Uygulama telefonla uyumlu değil" şeklinde uyarı veriyor.
Arkadaşım Öncelikle Böyle bi program Bulduğun için seni tebrik ediyorum.Ayakkabından Su İçmişim.Ama Ben Kurdum N97 ye tarihide GEri Aldım herşey tamam Açıyorum uygulumayı açılacakmış gibi olup kapanıyo ne yapabilirim.?
 

prige123

Üye
tarihi geri aldım ama hala sertivitika hatası veriyo
 

manyak_45

Üye
c6-01 için kullanılırmı
 

ali_gfb_1907

:tşk:
 

XXGüLXX

Üye
Çalışmıyokii
 
surlord

surlord

Üye
nasıl kullanıyor açıklayabilir misiniz ?
 
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
s60ProductID bileşeni eksik diyo yüklerken.yükleyince de açılmıyo n8'de
 
Üst Alt