general mobile discovery şebeke sorunu (avea)


siepls13

siepls13

Üye
Merhaba ben discovery kullanıyorum en son güncelleme olan beta yüklü şuan telefonda ve avea kullanıyorum bulunduğum bölgede yoğun olmak üzere sürekli internet kesilmesi hat düşmesi gibi şebekesel sorunlar yaşıyorum ve acaba telefonlamı alakalı diye düşünüyorum acaba diğer discovery kullananlarda bi yorum yapabilirmi çünkü aveayla alakalıysa türkcell e geçicem
 
SHS

SHS

Üye
Ben vodafonedayken benzer sorunu yaşıyordum, baz istasyonuyla ilgili dediler, pttcell (altyapısı avea) kullanıyorum şuan daha iyi çekiyor
 
linkinparkmm

linkinparkmm

Üye
discovery kullanıyorum aynı yerde note3 2g ile nete giremiyor ,discovery h+ ile nete giriyor
sorun dicovery de değil
 
Emrebali05

Emrebali05

Üye
Discoverynin cekim cubuklari iyi calismiyor
bende pttcell kullaniyorum bazen 2g gosteriyo
cogunlukla 3g heryerde yani h+ 3 cubuk cekiyo
 

M.Enes

Üye
Aynı sorun bendede var. Sık sık sebeke gidiyor.Hat hic cekmiyor. Garantiye mi gondersem.bazende sebekede sorun yok internet kesiliyor ve interneti kapayip acmak gerekiyor.
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Bende sorun yok ama rom kullanıyorum
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Merhaba ben discovery kullanıyorum en son güncelleme olan beta yüklü şuan telefonda ve avea kullanıyorum bulunduğum bölgede yoğun olmak üzere sürekli internet kesilmesi hat düşmesi gibi şebekesel sorunlar yaşıyorum ve acaba telefonlamı alakalı diye düşünüyorum acaba diğer discovery kullananlarda bi yorum yapabilirmi çünkü aveayla alakalıysa türkcell e geçicem
Bence avea ile alakalıdır ancak karşılaştığım benzer bir durum var yazılımla da alakalı olabilir. N9'a da sözüm ona 3g uyum güncellemesi adı altında güncelleme verip mahvetmişlerdi. Vodafone ve Turkcell etkilenmezken Avea kullanıcılarında sürekli internet kopuyordu. Bu sebepten yazılımla da alakalı olabilir.Avea Gsm1800'de Turkcell ve Vodafone Gsm900'de çalışmakta farklı bir operatöre geçmekte çözüm olabilir.
 
Üst Alt