General Mobile Discovery Root-rom Ve Custom Romlar


stay23

stay23

Üye
Kardeş saatlerdir orginal ROM spflash ariyordum. Sayede buldum. Ben rootu ve ROM yaptim fakat begenmedim. Telefonunu orjinale döndureyim derken acilmaz hale geldi. Telefonumda android simgesi cikiyor ve öylece kaliyor

Senden ricam SP Flash Tool un driveri varsa paylasirsan çok makbule geçecek. Telefonum acilmiyor..

DalvikCache;

Sende ki hatanın aynısı bende de oldu... Yeni spflas in linkini verebilir misin?
 
Son düzenleme:
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Kardeş saatlerdir orginal ROM spflash ariyordum. Sayede buldum. Ben rootu ve ROM yaptim fakat begenmedim. Telefonunu orjinale döndureyim derken acilmaz hale geldi. Telefonumda android simgesi cikiyor ve öylece kaliyor

Senden ricam SP Flash Tool un driveri varsa paylasirsan çok makbule geçecek. Telefonum acilmiyor..

DalvikCache;

Sende ki hatanın aynısı bende de oldu... Yeni spflas in linkini verebilir misin?
Tam emin değilim ama buydu heraldehttp://mediafire.com/?wd8au297r6w9qzdV6000 romununun içinde mt6589_scatter gibisinden bi .txt dosyası olucak onu seçiyorsunSonra firmware upgrade butonuna basıp cihazı pilsiz halde pc ye bağlıyorsun otomatik kurmaya başlıyor ekranda yeşil bi çember çıkınca cihazı çıkarıyorsun sonra pili takıp ses açma power ile recoverye girip wipe falan yapıyosun tamamamdır
 
  • Beğen
Tepkiler: ecrinyekner
stay23

stay23

Üye
SP Flash Tool un v3.1304.0.119 ile denedim. sonuç: Başarılı. Ayrıca senin vermiş olduğun

"ilk parti gmlerin stock romu(kısmi ingilizce olan)
http://yadi.sk/d/kEXAyS5K9dBQK "

indirip telefona attım ve telefon çalıştı. Çok teşekkürler.
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Güncelleme leri yapabildinmi
 
stay23

stay23

Üye
Yeni çikan güncellemeleri de yaptim. (Menüden SİSTEM GUNCELLEME). Sorun yok.:)
 

xelat

Üye
Yahu şu Canvas 4 Romun Galleryfix linkleri bozuk. Hiçkimsede yokmu yükleyeydi?
 

EmReRoĞlU

Üye
Root yaparken dosyalar siliniyor mu ? Riski var mı ? Varsa en fazla ne olabilir ?

GENERAL MOBİLE DISCOVERY, MOTOCHOPPER ROOT YÖNTEMİ
GENERAL MOBİLE DISCOVERY, MOTOCHOPPER ROOT YÖNTEMİ
 

byburkay

Üye
Arkadaşlar En iyi rom hangisi ? sizce hangisini kurmalıyım hızlı ve kasmayan bir rom olmalı ..
 
carandiru

carandiru

Üye
arkadaşlar üzerinde custom rom bulunan discoveryme download a basmam gerekirken firmware/upgrade e bastım cihazım açılmıyor batarya takılı değilken pc donanımı algılıyor ancak sp flash tool da aynı işlemleri yapıp download dediğimde 4032 dram failed hatası alıyorum çözümü olan nolur yardım etsin
 

maximan2008

Üye
arkadaşlar üzerinde custom rom bulunan discoveryme download a basmam gerekirken firmware/upgrade e bastım cihazım açılmıyor batarya takılı değilken pc donanımı algılıyor ancak sp flash tool da aynı işlemleri yapıp download dediğimde 4032 dram failed hatası alıyorum çözümü olan nolur yardım etsin
pmden benimle iletişime geçiniz.
 
bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
arkadaşlar biri soylesin freemaroot prosuyla robot yapiliyormu
 
anilari35

anilari35

Üye
üfleyerek ve sallayarak kilit açma dalgası oluyormu deneyen varmı ?
 
cihan3335

cihan3335

Üye
telefonu rootladım yalnız recovery menüsü turuncu yazılı menü çıkıyor. yani mavi yazılı menü gelmiyor ve bu yüzden costum rom atamıyorum... arkadaşımla bu soruna çözüm bulamadık. konu içinde yazılan üç yöntemlede telefonu rootlamayı denedim ama recovery menüsü hala orjinal yani turuncu yazılı yardım edin lütfen...
 
bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
35, post: 6679445, member: 2387548"]telefonu rootladım yalnız recovery menüsü turuncu yazılı menü çıkıyor. yani mavi yazılı menü gelmiyor ve bu yüzden costum rom atamıyorum... arkadaşımla bu soruna çözüm bulamadık. konu içinde yazılan üç yöntemlede telefonu rootlamayı denedim ama recovery menüsü hala orjinal yani turuncu yazılı yardım edin lüstfen...[/quote]
Discovery costimizer prosunu kur cwm indire tikla daha sonra recoveryde baslat
 
cihan3335

cihan3335

Üye
İlginiz için teşekkür ederim ama bu yöntemi de denedim olmadı şu an tekrar deniyorum. Discovery costimizer cwm recovery indir diyorum indiriyor ama yüklüyor mu bilemiyorum
 
bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
Oda olmazsa mobileuncle isminde bi pro olmasi lazim gogilden arat
 
cihan3335

cihan3335

Üye
peki deneyip bilgi verecegim
TeşekkürlerSanirim recovery dosyasinda bir sikinti var diye tahmin ediyorum. Bu destegi bir sureligine durdurulmus diye bir soylenti var. Ne kadar dogru bilmiyorum. Eger recovery dosyasi sizlerde mevcut ise(denenmis) gonderebilirmisiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Discovery cystomizer işinizi görecektir.
 
Üst Alt