merhaba arkadaşlar,
bende s5 aldığım günden beri bu problemi yaşıyorum. İnterneti hızlı olsun diye Türkcell e geçtim. Turbo internet kullanmasına rağmen hattın bir turboluğunu da görmedim. bu zamana kadar lollipop çıksın belki düzelir diye bekledim, 64k olan sim kartı 128k ile değiştirdim. bir süreliğine düzelir gibi oldu ama sonuçda yine tekrarladı. sıkıntı oldukça mobil veriyi kapatım açarak kullanmaya devam ediyorum.
sanıyorum ki bu hatanın nedeni turbo internet sisteminin s5 ( bazı diğer modellerdede yapıyor ) ile olan uyumsuzluğundan kaynaklanıyor.
bir kaç sorum var;
1. Sorun yaşayanların hepsi Türkcell mi?
2. farklı bir operatör kullanıp sorun yaşayan var mı?
3. Operatör değiştirip sorunu çözmeye çalışmalımıyım?
4. Telefonu servise göndersem %100 sonuç alırmıyım?