Galaxy Pocket Orjinal Stock Rom Yükleme [Resimli Anlatım]


Mhmmd Ali

Mhmmd Ali

Üye
GT-S5300 Orjinal Rom Yükleme

Merhaba Arkadaşlar,

Bu Rom'u İnternet'te çok araştırdım ama bulamadım. Aslında buldum da linkler kırıktı. Bütün herkes birbirinden alıntı yaparak paylaşmış. Herkesin linki de bozuk çıktı. Ben de rom'u bi arkadaşımdan aldım, sizlerle paylaşayım dedim.
Öncelikle yapmamız gereken şey dosyaları indirmek.

↓Gerekli Dosyalar↓

ODİN v1.8 : İndir
Galaxy Pocket Orjinal Rom : İndir



KURULUM

Odini Açın
[TBODY] [/TBODY]

Telefonumuzu Download Mod u (Vol- , Home , Power) tuşlarını Kullanarak açalım.Soldaki resim görününce USB ile Pc ye bağlayalı. Sonra Yukarı Tuşa Basalım ve sağ taraftaki resim görünecek.
[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]

Telefonu Pc ye Bağlayınca Odin Böyle OLacak
[TBODY] [/TBODY]
"S5300XXLF4_S5300OJVLE5_TUR.zip" a sağ tıklayıp klasöre çıkar diyelim. Sonra PDA tıklayım orjinal rom dosyasını seçelim ve start tuşuna basalım.
[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]
Aşağıdaki Resmi Görünce İşlem Bitmiş Demektir ↓
[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]
 
  • Beğen
Tepkiler: elmacıadam ve -Android
-Android

-Android

Üye
:tşk:
 
elmacıadam

elmacıadam

Üye
Kardeş aylarca bunu aradım ama telefonum 2 hafta önce 4. kez suya düştü ve iptal oldu yine de teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Mhmmd Ali

melih.kaan55

Üye
kardeş hani tel başlarken samsung yazısı çıkıyor ya benim telefonum orda kalıyor yanlışıkla bütün dosyaları sildim ve böyle kaldı çözümüne bakıyorum orjinal rom diyor yapınca fail hatası veriyor ve telefonda hiç bir şey değişmiyor bunun çözümü varmı yoksu desteğe gidicem son çare )):
 
Son düzenleme:
Üst Alt