FreeUnRAR v1.01 Türkçe[ TELEFONUNUZDA RAR DOSYALARI AÇMA PROGRAMI AYNI PCDEKİ GİBİ ]


s3Fo

Üye
pcde bluetooth ile telefona rar dosyasını yolluyorum fakat bu programla o gelen dosyayı açamıyorum çünkü dosyayı hafıza kaydedemiyorum yani uzun lafın kısası rar dosyasının üstüne direk tıklayınca rar açılsın istiyorum var mı acaba böyle bişey?
 

qwertyteam

Üye
sertıfıka hatası dyo pls beyler :!
 

ahmetonay

Üye
cok tsk ederim
 

mehmet272734

Üye
slm ben ındırdım ama nokıa 5800 expres muzık acmadı sertıfıka sorunu oldu neden acaba yardım
 

oksijen78

Üye
bende sertifika hatası verdi
 

onurkilic78

Üye
tşk ler eline sağlık
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
teşekkürler
 
Enes Mf

Enes Mf

Üye
Ben teşekkür ederim..
 

ilker83

Üye
ALLAH razı olsun kardeşim
 
keops31

keops31

Üye
hocam nete telefon ile giriyorum.programı zipsiz yada rarsiz olarak upload eder misiniz?zip i açamıyorum telefonda.pc de yok
 

hunterzone

Üye
teşekkürler
 
sekil_27

sekil_27

Üye
özellikle cepten indirenleri dusundugun icın tesekkurler.digerlerinin kafa basmamis adam cepten indirip rarlı dosyayı neyle acacak diye.gercekten tesekkuru hak edıyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes Mf
Basteryus

Basteryus

Üye
kardes link nerde acaba göremedım bu sefer :D:D
 

idris796

Üye
ya sis dosyası yasaklanmıs bi işe yaramıyo sayfayı guncel tutun
 
sim sam

sim sam

Üye
bide xplorede şifreli rarlar açılmıyo bunda açılıyomu peki ? gerçi ne zamandır prolardan uzağım yeniden symbian tel alınca tekrar daldım bu konulara ama hatırladığım kadarıyla açmıyodu xplore şimdi açıyomu bilemem :D
 
Enes Mf

Enes Mf

Üye
Arkadaşlar LİNK KIRILMAMIŞTIR sadece 4shared kapatılmış. Bunu basit bir DNS değişikliğiyle aşabilirsiniz.
En basitinden DNSyi 208.67.222.222 , 208.67.220.220 veya 4.2.2.1 , 4.2.2.5 yapın. Link açılacaktır.
LİNK EN KISA ZAMANDA YENİSİYLE DEĞİŞTİRİLECEKTİR!!
Saygılar...
 

tolg92

Üye
ben de hata weriyo kardeş sertiika hata sı diyo
:ağlarım:
 
Üst Alt