Free-iSMS v1.08 Türkçe S60v3/S60v5 [TamSürüm] Unsigned By YusufEMRE (Süper Mesajlaşma programı)


Yusuf_EMRE

Yusuf_EMRE

Üye
Free-iSMS v1.08 Türkçe S60v3
Unsigned [email protected] By YusufEMRE


Free-iSMS iPhone tarzında mesajlaşabileceğiniz,Flash sms ve Sahte sms gönderebileceğiniz Mesajlarınızı tek tuşla ister galeri, isterseniz notlar konumuna yedekleyebileceğiniz ve daha birçok özeliği bulunan mükemmel bir mesajlaşma programıdır. Sizler için Türkçe.
Programda istediğiniz renk resim ve arayüz kullanabilirsiniz.
Ayrıca *# ve 1 ile 9 arasındaki tuşları kısayol olarak kullanabilirsiniz. Cevapla-ilet vs gibi.
Gelen giden metin renklerini değiştirmek için renklerin tam konu 255 tir.
Güle güle kulanın arkadaşlar...
Kesinlikle Gelmiş Geçmiş En kaliteli ve En kapsamlı Mesajlaşma Programıdır. Herkese Tavsiye Ederim.

S60v5 5800 vs. için Buradakini indirin:
www.maxicep.com/s60-3rd-sms-mms-araclari/free-isms-v1-08-turkish-for-s60v5-5800-symbiamos9-4-fu-ll-unsigned-by-yusufemre-414283.html

Test: S60v3 Nokia E71-N95-N86


SON SÜRÜMe (1.10) Buradan ulaşabilirsiniz:
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sms-...-yusufemre-tek-kelimeyle-mukemmel-420731.html

EMeK HıRSızLıĞı Yapanlara Yazıklar oLsun!!!
(Umarım Mesaj yerine ulaşmıştır)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: transpose34, hakow, nokio_6233 ve 64 diğerleri
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
eLinize sağLık :oke:
 

BRKGNY

Üye
merhaba kardeşim s60v3-v5 tarzı programları hangi programla turkçeye cevırebılrız yardımcı olursan sevınırım anlatmana gerek yok program ısmı vermen yetrlı olucaktır sanırım
 
Yusuf_EMRE

Yusuf_EMRE

Üye
merhaba kardeşim s60v3-v5 tarzı programları hangi programla turkçeye cevırebılrız yardımcı olursan sevınırım anlatmana gerek yok program ısmı vermen yetrlı olucaktır sanırım
Zaten anlatımla olmaz bu işler kardeşim
Merak azim ve emek, bu üçüyle olur Yani heves oldumu uğraşıyor insan,uğraşa uğraşada çözüyor.
Smartsis programıyla parçalama-paketleme işini yap, zntx programıylada edit işini.
Haydi kolay gelsin:)
Türkçe çevirilerinle Aramıza bekleriz
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
emeğine sağlık Adaş;)
 

BRKGNY

Üye
cok sağol yusufEMRE
 

aslan_07

Üye
sertifika hatası uygulama yöneticisiyle görüşün dıo ne yapmam lazım bılıonmu
 
Revengeful

Revengeful

Emekli Yönetici
Sertifika hatası ile ilgili forumda çok konu açıldı bakmanı öneririm
 

BRKGNY

Üye
forumlarda baktım ama benım tel uyumlu zntx bulamadım yardımcı olurmusn tel.n97
 
Yusuf_EMRE

Yusuf_EMRE

Üye
teomaniaa

teomaniaa

Üye
Eline sağlık abi güzel olmuş :oke:
 
sefilcoban

sefilcoban

Üye
Eline sağlık Mehmet...
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler güzel paylaşım :oke:
 
Yusuf_EMRE

Yusuf_EMRE

Üye
sağolun arkadaşlar
Güle Güle Kullansın MaxiGönüldaşlarımız:)
 
byyasin50

byyasin50

Üye
Kardeş güzel olmuşta 5800 da kaydırma sorunu var
Mesela iş bankasından 25 tane mesaj gelmiş durumda,
sadece son 3 tanesi yani ekranda olanları görüyom yukarı kaydırıp önceki mesajları göremiyorum çünkü kaymıyor kinetik ayarlarınıda açtım fakat fayda etmedi lerken bir sorun oldu sanırım ?
Az önce farkettim mesajı editledim.

iPhone görünümdede sorun var yeni mesaj geldiğinde ekranı açmıyor halbuki oto kilit aç aktif durumda hadi onu geçtik ben açıyom ekranı. Ekrana yapışıp kalıyor detaylar ve yoksay butonları işe yaramıyor çok sorun var programda :S
 
Yusuf_EMRE

Yusuf_EMRE

Üye
Kardeş güzel olmuşta 5800 da kaydırma sorunu var
Mesela iş bankasından 25 tane mesaj gelmiş durumda sadece son 3 tanesi yani ekranda olanları görüyom yukarı kaydırıp önceki mesajları göremiyorum çünkü kaymıyor kinetik ayarlarınıda açtım fakat fayda etmedi lerken bir sorun oldu sanırım ?
Az önce farkettim mesajı editledim.
iPhone görünümdede sorun var ekrana yapışıp kalıyor detaylar ve yoksay butonları işe yaramıyor çok sorun var programda :S
Dostum bunu sil aynı sürümün ingilizce olanını indir yükle, Eğer aynı sorunu ondada yaşamazsan düzeltiriz. Çeviriyle alakalı bir problem olduğunu sanmıyorum ama çeviriyle alakalıysa düzeltiriz kardeşim.
 
byyasin50

byyasin50

Üye
Ben sitesinden orjinalini yükledim daha öncesinde sorun çıkmadı.
Trial versiyon olduğu için seknronizasyon olmuyordu o yüzden kraklisini arıyorum. Çeviriden kaynaklanmıyordurda kreki yapan kişi sanırım kreklerken bozmuş. :(
 

fnldstntn

Üye
teşekkürler
 
Üst Alt