İndeks FLASH gerektirmeyen modlar INDEX


Anil-D

Anil-D

Üye
tesekurler
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
manolyam63

manolyam63

Üye
ben cwf yı bır turlu cozemedım...
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
suleymaneser

suleymaneser

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede

draqula789

Üye
Arkadaşlar bn bunların bazılarını yüklemek istiyorum ama c: hafıza korumalı ve telefonu kapatıncada c: görünmüyor disk korumayı nasıl kaldırabilirim veya c : yerinde baska diske atabilir miyim ?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Arkadaşlar bn bunların bazılarını yüklemek istiyorum ama c: hafıza korumalı ve telefonu kapatıncada c: görünmüyor disk korumayı nasıl kaldırabilirim veya c : yerinde baska diske atabilir miyim ?
cihazını hacklersen sorunun çözulur
 

draqula789

Üye
arkaşım hackledim ama olmadı şuan hackli ama olmuyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
o zaman yeni hafıza kartı al
 

draqula789

Üye
kardeşim c dediğiniz hafıza kartı değil ki telefon hafızası verdiklerinizi hafıza kartına attıgımızda oluyo mu
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kardeşim c dediğiniz hafıza kartı değil ki telefon hafızası verdiklerinizi hafıza kartına attıgımızda oluyo mu
ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama konuda nasıl anlatılıyorsa öyle yapacaksın kafana göre modlama yaparsan olmaz, c yazıyorsa dosyaları c ye atacaksın.
 

draqula789

Üye


ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama konuda nasıl anlatılıyorsa öyle yapacaksın kafana göre modlama yaparsan olmaz, c yazıyorsa dosyaları c ye atacaksın.
bak kardeşim aynısı yapmaya çalışıyorum ama c pc ye taktın mı dolu gözüküyo onu demeye çalışıyorum ama sertifika fln hatası artık yok baska bi hata var
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bak kardeşim aynısı yapmaya çalışıyorum ama c pc ye taktın mı dolu gözüküyo onu demeye çalışıyorum ama sertifika fln hatası artık yok baska bi hata var
Modlama işlemini Xplore ile cihaz üzerinde yapacaksın neden pc ile yapmaya çalışıyorsun birisiyle iddiaya mi girdiniz?
 

draqula789

Üye


Modlama işlemini Xplore ile cihaz üzerinde yapacaksın neden pc ile yapmaya çalışıyorsun birisiyle iddiaya mi girdiniz?
yok kardeşim ne iddası bi video da izledim başka bi program var dı onla yaptım tmm ama şimdi yaptım ayarladım yinde saol
 
manolyam63

manolyam63

Üye
ya arkadaslar bu gırıs ekranlarını cogaltmak ıcın pro falan yok mu fp1 de var dı ben fp2 ye gectım ondan olmuyor bu baya guzeldı gırıs ekranları 20 30 falan oluyordu...
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
ya arkadaslar bu gırıs ekranlarını cogaltmak ıcın pro falan yok mu fp1 de var dı ben fp2 ye gectım ondan olmuyor bu baya guzeldı gırıs ekranları 20 30 falan oluyordu...
efols cfw si yukleyebilirsin
 

muzalli

Üye
dostum nokia c6 01 hacledim ama foto ve video düzenleyici gelmedidostum nokia c6 01 hacledim ama foto ve video düzenleyici gelmedi yardımcı olurmusun nasıl olcak
 

ua_mustafa_20

Üye
tesekkurler
 
Üst Alt