FExplorer Pro v2.00 S60v5 Unsigned


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Popüler dosya yöneticisi olan FExplore'nin son sürümü 2.0, N97 5800 s60v5 için
X-plorenin Tek rakibini sizler için F.ull olarak sunuyorum güle güle kullanın Arkadaşlar:oke:
N97 ve 5800 olmadıgı için deneyemedim bilginize.

Paylaşım Hoşunuza gittiyse lütfen Sağ alttaki teşekkür butonuna tıklamayı unutmayalım.;)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sametiki, seyhan1, umuyt ve 160 diğerleri


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibo35
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
denedim ama tam verim alamadım...
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
denedim ama tam verim alamadım...
Hangi konuda verim alamadınız acaba programda sorunmu var sorun ne bunları yazarsanız bizde programı degiştiririz.Bende N97 filan olmadıgı için deneyemiyorum oyuzden
 
burakselen

burakselen

Üye
Bende N97 var sertifkası verdi. yüklemeye çalıştığım tarih 11 Ekim 2009
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Eline sağlık
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
teşekürler
 

laxma

Üye
sagol ama yaa nasıl kurucam telefona birde s60 dediginiz telefon 6600 mı
 
A1234567A

A1234567A

Üye
sağolasın Anıl abi
 
raprich

raprich

Üye
sağol tsk krds............:)
 

gllardon

Üye
5800 Sertifika hatası veriyor :hmmm
 
dj_razy

dj_razy

Üye
abi imzaya güzel söz yazmışın tebrik ederim:)
 
ÖMER VE KARAYEL

ÖMER VE KARAYEL

Üye
tşkler
 

snaphanar

Üye
onu numarasın bırader
 
hunkaar

hunkaar

Üye
çok teşekkürler...
 

codex_tr

Üye
n73 olumsuz üstad sertika hatası : (
 

memcab42

Üye
tşk
 
orkun85

orkun85

Üye
Denemedigim kalmamıştı bir tek bu çalıştı.Sorunsuz çalışıyor.
 
cerrahi46

cerrahi46

Üye
5800 sertifika hatası :(
 
Üst Alt