Evols™ [26.06.2013]


sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
yokmu eski kurtlardan: ? yardımcı olabilecek bir arkadaş haritalar butonu bile yok arkadaşlar.
c6-01 de kullanıyorum aşağıdaki linkten, navitel sis dosyasını ve 602 mb boyutundaki harita dosyasını indir kurulum çok kolay anlatımı var. ilkten pek beğenmedim ama kullandıkça nokianın kendi haritasından daha güzel olduğunu anlıyorsun.

Navitel Resimli Anlatım ve Türkiye Haritası S^3 ve V5'ler İçin (Kesinlikle Eksiksiz Harita: 602 Mb)
Hakan Hocam eline sağlık c6-01 de kullanıyorum çok başarılı yazılım. 530mb boş hafızayı görünce şaşırdım kaldım doğrusu...
telefon hafızası sadece 17mb doldu. Uygulamalarıda hafıza kartına yüklüyorum.
Bakalım şarj konusunda nasıl olacak 2-3 şarjdan sonra daha iyi anlaşılır...Tekrar teşekkürler
 
Son düzenleme:


haqanguven

haqanguven

Üye
c6-01 de kullanıyorum aşağıdaki linkten, navitel sis dosyasını ve 602 mb boyutundaki harita dosyasını indir kurulum çok kolay anlatımı var. ilkten pek beğenmedim ama kullandıkça nokianın kendi haritasından daha güzel olduğunu anlıyorsun.

Navitel Resimli Anlatım ve Türkiye Haritası S^3 ve V5'ler İçin (Kesinlikle Eksiksiz Harita: 602 Mb)
Hakan Hocam eline sağlık c6-01 de kullanıyorum çok başarılı yazılım. 530mb boş hafızayı görünce şaşırdım kaldım doğrusu...
telefon hafızası sadece 17mb doldu. Uygulamalarıda hafıza kartına yüklüyorum.
Bakalım şarj konusunda nasıl olacak 2-3 şarjdan sonra daha iyi anlaşılır...Tekrar teşekkürler
Güle güle kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sinan yüksel

deepcash

Üye
yokmu eski kurtlardan: ? yardımcı olabilecek bir arkadaş haritalar butonu bile yok arkadaşlar.
google map wifiide çalışıyor pttcell vs çalışması için mobil verinin yanında wifi açık olsun wifi bi yere bağlanmasın sadece açık dursun . Wifi açık olunca pttcell vs interneti ile kullanabilirsin .. Bilmem yardmcı olabildm mi.
 
cetvel111

cetvel111

Üye
google map wifiide çalışıyor pttcell vs çalışması için mobil verinin yanında wifi açık olsun wifi bi yere bağlanmasın sadece açık dursun . Wifi açık olunca pttcell vs interneti ile kullanabilirsin .. Bilmem yardmcı olabildm mi.
teşekkürler arkadaşım
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Hocam açık anlatır mısın kurulumu anlayamadım da :P
c6-01 de kullanıyorum aşağıdaki linkten, navitel sis dosyasını ve 602 mb boyutundaki harita dosyasını indir kurulum çok kolay anlatımı var. ilkten pek beğenmedim ama kullandıkça nokianın kendi haritasından daha güzel olduğunu anlıyorsun.

Navitel Resimli Anlatım ve Türkiye Haritası S^3 ve V5'ler İçin (Kesinlikle Eksiksiz Harita: 602 Mb)
Hakan Hocam eline sağlık c6-01 de kullanıyorum çok başarılı yazılım. 530mb boş hafızayı görünce şaşırdım kaldım doğrusu...
telefon hafızası sadece 17mb doldu. Uygulamalarıda hafıza kartına yüklüyorum.
Bakalım şarj konusunda nasıl olacak 2-3 şarjdan sonra daha iyi anlaşılır...Tekrar teşekkürler
Hocam özel mesaj atar mısın ?
 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
Navitel Resimli Anlatım ve Türkiye Haritası S^3 ve V5'ler İçin (Kesinlikle Eksiksiz Harita: 602 Mb)
(602 mb) Türkiye haritası dosyası var onu indirmelisin (bu sadece harita dosyası)

(11 mb) Navitel 5.0.4 dosyasını indir.(Bu dosyayı winrar ile aç içinden Navitel 5.0.4 (full).sis dosyası çıkacak onu telefonun hafıza kartına kablo ile at ve üzerine tıkla kurulumu yap. kurulumu yaparken sana hafıza kartınamı yoksa Tel hafızasına mı kurulsun diye soracak hafıza kartına kur.)
Kurulumda
1) ilk olarak dili Tükçe seçin
2) Çıkan kısımda gösterme yazanı işaretleyin tamam diyerek geçin
3) Navitel Navigator yazılı çıkan pencereye evet deyin
4) Çıkan pencereye tamam deyin
5) Harita bulunamadı diyecek size bir süre sonra. Siz hayır seçin
6) menü-çıkış seçeneklerinden programı kapatın
Son olarak indirdiğimiz 602 mb Türkiye haritasını hafıza kartında oluşan NavitelContent\Maps klasörüne atın.
Bu kadar...
not: harita her açılışta güncellensin mi diye soruyor yasakla seçeneğini seçin
 
Son düzenleme:

nokia__603

Üye
Arkadaşlar konuyu tekrardan hortlatmak gibi olmasın ama telefona evols u yükleyince hata veriyor
şöyle diyim: flashing>firmware update>product kodda russian tr black yazıyor seçiyom ve REFURBİSH yapıyorum Hata olarak:
RM-77\RM-779_M012.22.emmc.fpsx not found yazıyor bu dosyayı nereden bulabilirim
 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
Güle güle kullan :)
Hocam yaklaşık 4 aydır evols kullanıyorum en ufak bir donma veya hata ile karşılaşmadım. Size bir sorum olacak;
Orjinal avkona nasıl geri dönerim? Bazı programları çalıştırınca evols batarya simgesi yerine orjinal batarya simgesi çıkıyor bu nasıl oluyor bilmiyorum.
Bana nasıl orjinal avkona döneceğimi tarif edermisiniz. Forumdaki yöntemleri uyguladım ama orjinal batarya simgesine geri dönemedim, flash atmadan varsayılan avkona dönmenin bir yolu var mı ? Cevabınız için teşekkürler...
 
MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
şu arayüzün tatlılığına bak, evols gerçekten iyiydi aylarca yavaşlamazdı çünkü şişmezdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: sinan yüksel
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
şu arayüzün tatlılığına bak, evols gerçekten iyiydi aylarca yavaşlamazdı çünkü şişmezdi.
Aynen hocam çok stabil çalışıyor evols aylardır donduğunu hatırlamıyorum, sistemde şişmede yapmaması ayrı bir güzelliği
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
haqanguven

haqanguven

Üye
Hocam yaklaşık 4 aydır evols kullanıyorum en ufak bir donma veya hata ile karşılaşmadım. Size bir sorum olacak;
Orjinal avkona nasıl geri dönerim? Bazı programları çalıştırınca evols batarya simgesi yerine orjinal batarya simgesi çıkıyor bu nasıl oluyor bilmiyorum.
Bana nasıl orjinal avkona döneceğimi tarif edermisiniz. Forumdaki yöntemleri uyguladım ama orjinal batarya simgesine geri dönemedim, flash atmadan varsayılan avkona dönmenin bir yolu var mı ? Cevabınız için teşekkürler...
Orjinal dosyayı x-plorer ile aynı yere atman yeterli olur. Hangi dosya nerde inan unuttum. Kurcalamam gerek, kurcalamak için telefon gerek. Anlıycan ezberimde yok sen kurcalayıp yapmalısın
 
  • Beğen
Tepkiler: sinan yüksel
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
Orjinal dosyayı x-plorer ile aynı yere atman yeterli olur. Hangi dosya nerde inan unuttum. Kurcalamam gerek, kurcalamak için telefon gerek. Anlıycan ezberimde yok sen kurcalayıp yapmalısın
Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkürederim Hakan hocam, haklısınız bu telefon tarihi eser olmak üzere :D tekrar deneyim bakalım hayırlı akşamlar...
Not: tekrar denedim oldu
 
Son düzenleme:
haqanguven

haqanguven

Üye
Öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkürederim Hakan hocam, haklısınız bu telefon tarihi eser olmak üzere :D tekrar deneyim bakalım hayırlı akşamlar...
Not: tekrar denedim oldu
Güle güle kullan o zaman :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sinan yüksel
TheStRoNg

TheStRoNg

Üye
Baya uğraşılmış bir şey. Teşekkürler.
 
smh60

smh60

Üye
1 yıldır kapalı olan c6-01 imi açtım bir baktım evols yüklü vallahi duygulandım :agla
 
Dark_65

Dark_65

Üye
telefon hackli olmadan indirile biliyormu
 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
telefon hackli olmadan indirile biliyormu
indirebilirsiniz ama kurulum için phoneix programı sart bu işlemleri yapmak için de bilgisayar sart. Hakan hoca 1. Sayfada işlemleri adım adım anlatmış takip ederek yükleyebilirsiniz
ayrıca mevcut sistemin hackli olması önemli değil. Evols yükleyince zaten sistem hackli oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dark_65
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
ben bu lınkdekı e7 romunu kuramııromm 90da hata verıor vatronu kurdum benm cıhaz dark grey lınkıtekı rom ıse silver whıte ondanmı acaba
 
Üst Alt