eBuddy Mobile Messenger 0.91.0.S60.[Java]

Sponsorlu Bağlantılar

kullanici003

Üye
gerçekten çalışan tek messenger programı tavsiye ediyorum...
 


cross77

cross77

Üye
teşekürler
 
optimus

optimus

Üye
bunu yenı gordum du bı denım paylasıma tesekkurler
 

HolyDemon

Üye
Ne 1 günde 1 kontorü hayvan gibi kontor yiyo :S
 

elloco

Üye
teşekkürler dostum n95 destekliyordur umarım
 

nisre_1

Üye
arkadaşlar ben indirdim pcye ama acmaya calısıorum olmuor bide nasıl yüklicem telime detaylı anlatırmısıınız nolur yardımm edinnn :(
 

FoRcNoP

Üye
WaLLa eywallah kardes kendı sitesinden beceremedim indirmeyi mig33 kullanıyodum onuda sewmıyrm artık bunu deniçem;)
 

byrona

Üye
Vallaha ben kullandım.Halende KuLlanıyorum bunu hoş güzel bi program ama DEdikleri bişi değil.Ben VodaFone KuLlanıyorum.35 Dk KuLlandım(yazıştım ama) 2kontor gitti..
 

mehmet ölmez

Üye
elerine saglik arkadas
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
eyvallah
 

EFEBURAK

Üye
walla super yapmısın yaw helal olsun
 

EFEBURAK

Üye
helal olsun ellerine sağlık ii
 

ebuzen

Üye
beyler kesinlikle tavsiye etmiyorum 7 yıldır symbian içindeyim ve en iyisi mig33 türkçedir...24 saat açık tut 1 kontörün gidiyor.normal sevgilimle yazışıyorum bir saat ondada 1 kontör bile gitmiyor.telsim 1oo kb 1 kontöre de ayarlamanız gerek ama..kesinlikle ne turbo ne de cepte msn en iyisi Mig33......
 
OGUZ_87

OGUZ_87

Üye
Kardeş harikasın ya emeğine sağlıx !!!


:yuru :yuru :yuru :yuru
 

byrona

Üye
Allah aşkına çok az kontör harcıyor deme bari be:S B kere aç kapa sonra bi daha aç yazmadan bi kontor atıor:S 30 dkDA 2 konotor:SNEresi az.
 

Puleri

Üye
Bu program güzel ışte java olmasına rağmen kişi engelleyebiliyor nick değiştirebiliyor hatta size karşı taraf bir şey yazarken pc de ki gibi ileti yazdığını anlayabiliyorsunuz kullanımı da kolay denemeye değer
 

emes

Üye
gerçekten çok güselllde 6233 de çalışırmı???:D
 
femmto

femmto

Üye
saol
 

turkyilmaz40

Üye
aveada kac kontor gidio
 
sonnefes01

sonnefes01

Üye
beyler ben ebuddy den gırdım fakat cokk kontorumu yedı 5 dk fılan gırdm yaklasık 10 kontor yedı nasıl oluyor bu iş bıde az gıdıyordu
 


Üst Alt