DocScanne resim kesme boyutlandırma v3-v5 signed sis.


ka'in

ka'in

Üye


Uploaded with ImageShack.us
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: efsane717171, jayjay16, dust61 ve 5 diğerleri
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
Méc~

Méc~

Üye
Resimden gördüğüm kadarıyla şekilli kesebilio ama kestikten sonra boş kalan kısmı ne oluo??? png formatında boşlukları transparent e mi çevirio yoksa ??? biraz ayrıntı verin lütfen...
 
ka'in

ka'in

Üye
Resimden gördüğüm kadarıyla şekilli kesebilio ama kestikten sonra boş kalan kısmı ne oluo??? png formatında boşlukları transparent e mi çevirio yoksa ??? biraz ayrıntı verin lütfen...
resmi bozmuyor sadece istediğin kısmı resimden alabiliyorsun kulanırsan herşyini anlarsın.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
gerçekten çok kullanışlı bir uygulama hızlı bir şekilde resimlerinizi kırpabiliyorsunuz..
bu önizlemelerde benden abi kabul edersen:)

paylaşımın için teşekkürler:oke:
 

Ekli dosyalar

'Şeref'

Emekli Yönetici
sorun var demedimde üstteki arkadaş ayrıntı istemiş bende birebir kullanımı anlatan bi önizleme hazırlamıştım ..
neyse boşver.
 
ka'in

ka'in

Üye
sorun var demedimde üstteki arkadaş ayrıntı istemiş bende birebir kullanımı anlatan bi önizleme hazırlamıştım ..
neyse boşver.
ön izleme resimleride ben ekledim kabul edersen demişsin ben onun için sorun yok diye yazdım özür dilerim eyer yanlış cümle kurduysam tabiki bir birimize yardımcı olucaz teşekürler.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici


ön izleme resimleride ben ekledim kabul edersen demişsin ben onun için sorun yok diye yazdım özür dilerim eyer yanlış cümle kurduysam tabiki bir birimize yardımcı olucaz teşekürler.
açıkcası biraz alınmıştım..
ben baktığım konularda (bu konu için demiyorum) paylaşan arkadaş resim veya anlatım bulamadıysa yada eksik ise "bikaç resim daha olsa iyi olurdu demek yerine yardımcı olmaya çalışırım"
tabi herkes bunu istemiyor kendileri halletmek istiyor.

sen rahatsız olmadıysan sıkıntı yok abi. :)
 
ka'in

ka'in

Üye


açıkcası biraz alınmıştım..
ben baktığım konularda (bu konu için demiyorum) paylaşan arkadaş resim veya anlatım bulamadıysa yada eksik ise "bikaç resim daha olsa iyi olurdu demek yerine yardımcı olmaya çalışırım"
tabi herkes bunu istemiyor kendileri halletmek istiyor.

sen rahatsız olmadıysan sıkıntı yok abi. :)
keşke herkes senin gibi duyarlı olabilse insanlara yardımcı olmak en büyük deyerdir emek edip birşeyler paylaşıyorsun çok kişi paylaştığından faydalanıyor ama sana bir teşekür bile etmiyor senin gibi insanlara çok ihtiyaç var sağolasın.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici


keşke herkes senin gibi duyarlı olabilse insanlara yardımcı olmak en büyük deyerdir emek edip birşeyler paylaşıyorsun çok kişi paylaştığından faydalanıyor ama sana bir teşekür bile etmiyor senin gibi insanlara çok ihtiyaç var sağolasın.
dediğin gibi faydalanıyorlar, kolay ulaşıyorlar.. bunu bilmek bana yetiyor o zaman bende mutlu oluyorum daha fazla bi beklentim yok abim :)
 
ali.oren

ali.oren

Üye
süper bişeymiş. sağol
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
way way way süper program:)
 
ka'in

ka'in

Üye
güle güle kullan
 
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler
 
ka'in

ka'in

Üye
rica ederim
 
mhustafa

mhustafa

Üye
tesekkurler
 

yesilmuh

Üye
Teşekkürler
 

memouzumlu

Üye
kardeşim bu sadece 5800 gibi dokunmatiklerdemi oluyo
benim telde s60 v3 ama samsung menüsü filan nokıa aynısı kaçak ve çakma deil nokıanın oyunlaırnı açıyo bunu açarmı
 

kadigil

Üye
tşkr
 
Üst Alt