[d13] WeatherClock Widget 1.00(0) S^3 S^4 Signed


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
metyuu

metyuu

Üye






orijinal ana ekran widgeti, ve hava uygulaması. Siz 2 tane widget biçimi arasında seçim yapabilirsiniz. Biçimine bağlı olarak, önümüzdeki 4 gün boyunca, tarihi ve tahmini gösterecektir. Saatin üzerinde dokunulduğunda saat tarihe dokunarak, varsayılan takvim uygulaması açılır, hava durumu verileri yenilemek güncel hava simgesine dokunun. CWeather üzerinde şehir eklemek / kaldırmak, sıcaklık birimi, dil, widget güncelleme sıklığı ve simgeleri seçebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: alexkara, tass_co1983 ve ANIL


ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler :oke:
 
SLH.55

SLH.55

Üye
Teşekkürler:oke:
 
metyuu

metyuu

Üye
:rica:
 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
işte kral paylaşım :tşk:
 
metyuu

metyuu

Üye
:rica:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler bunun içindeki hava durumu eski sürüm tam yüklüyor dum vazgeçtim ev ekranlarını sıfırlı mu
 
bayon

bayon

Üye
çok süper sağolun :)
 

zykharyo

Üye
Siz alıcı bazı kredi vermek gerekir
 
bayon

bayon

Üye
arkadaşlar bi yardımcı olun ya saatin üstündeki şehiri değiştiremiyorum
 

tolgatavli

Üye
Teşekkürler
 
metyuu

metyuu

Üye
orjinal hava durumu widgeti üstüne kurmuyor dostum. bağımsız bir uygulama benim ev ekranları sıfırlamadı.

- - - Eklendi - - -

:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
 
akifd

akifd

Üye
süper paylaşım Teşekkürler Tam türkçe olsa Tam süper olur biraz uğraşsan diyorum ustam

- - - Eklendi - - -

Bendede bir sorun olmadı fp1 701 yükledim takır takır çalışıyor şehire elbistan yazdım direk buldu googleden direk alıyor il ilçe süper kasma Yok en önemlisi bu Zaten
 
bycoo32

bycoo32

Üye
mükemmel teşekkürler
 
bayon

bayon

Üye
ya ben ankarayi seçiyorum ama ana ekran da espoo yu gösteriyo hâlâ ne yapmam gerekiyo
 
asigsasi

asigsasi

Üye
yok işte bi gariplik var bu işte
 
metyuu

metyuu

Üye
espoo sil
şehir seçtikten sonra hem ankara hen espoo oluyor. espoo üzerine basılı tut delete seçeneği çıkıyor. aşağıdaki alanda siliyorsun

 
asigsasi

asigsasi

Üye
korktuğum kadar yokmuş korkum da ev ekranlarının silinmesi fakat silinmedi tekrar teşekkür ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt