''Colorful Squares'' türk yapımı The Impossible Game tadında yeni güncellemelerle


bilgehann1991

bilgehann1991

Üye







Colorful Squares - Google Play'de Android Uygulamaları
oyun büyük ölçüde değişti
modlar eklendi

classic mod
stairs mod
escalator mod
twoside mod
colorful mod
mix mod
Arkadaşlar desteklerinizi bekliyoruz. Uzun uğraşlar sonucu daha düzgün hale getirdik. Ekstra modlar ekledik ? kısmında olayı anlatıo zaten buradaki dostlardan destek bekliyoruz​
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: SHS, kadir_engin22 ve Atacan-


anılbaran

anılbaran

Üye
teşekkür ederiz başarılar :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Teşekkürler denedim güzel vakit öldürmelik bir oyun.
 

djruzgar

Üye
oyun güzel olmuş ve bağımlılık yapıyo :D
5 puan verdim
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Güncelleme olduktan sonra algılama zayıfladı. Dokunmada özellikle çift zıplamada aşrı sorun yaşıyorum
 
bilgehann1991

bilgehann1991

Üye
Güncelleme olduktan sonra algılama zayıfladı. Dokunmada özellikle çift zıplamada aşrı sorun yaşıyorum
test ettik ama bi daha bi kontrol edelim sağol geri döndüğün içinOyunumuz güncellendi ve güncellenmeyede devam edecek eksiklerimiz var bu eksikleri bulmamızda yardımcı olmanızı temenni ediyorum
-güncellemede yeşil ve kırmızı kareler optimize edildi
-titreşim eklendi---güncellendi---Arkadaşlar yarın askere gidiyorum olurda cevap yazarsanız cevap veremeyebilirim:gun1:(yani bu sabah)
 
SHS

SHS

Üye
Hayırlı tezkereler, oyun güzele benziyor emeğinize sağlık
 
jojo_va

jojo_va

Üye
teşekkürler
 
Üst Alt