Oyun Clash of Clans tarzı güzel bir Online oyun lazım


Pealon Jan Teor

Üye
Evet arkadaşlar başlıktada gördüğünüz gibi clash of clans gibi kasmayan online savaş strateji oyunu lazım. Android 2.3.6 'dada çalışıyorsa süper olur. Çünkü diğer türlü stock roma geçince sorun oluyor. Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.
Iyi forumlar...
 


abdullahtanrikulu

abdullahtanrikulu

Üye
castle clash var ben oynamadım ama kardeşim oynuyor ayrıca android 2.3 sürümlerinde de çalışıyor
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
Boom beach
Kingdom Of Camelot
 

Pealon Jan Teor

Üye
Boom beach yazı stilinden nefret ediyorum Kingdom of Camelot güzelse deniyim?
 
kewell777

kewell777

Üye
Game of war fire age
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
Camelot guzel ama bagimlilik yapar çok ta teferruatli oyun içerisinde birlikler var oyuncuların bi araya gelmesiyle oluşan. Birlikler arası diplomasi, savaslar falan teferruatli bi oyun
 

Pealon Jan Teor

Üye
Camelot guzel ama bagimlilik yapar çok ta teferruatli oyun içerisinde birlikler var oyuncuların bi araya gelmesiyle oluşan. Birlikler arası diplomasi, savaslar falan teferruatli bi oyun
Teşekkürler bir ara denicem
Camelot guzel ama bagimlilik yapar çok ta teferruatli oyun içerisinde birlikler var oyuncuların bi araya gelmesiyle oluşan. Birlikler arası diplomasi, savaslar falan teferruatli bi oyun
indirdim gercekten super oyun ama cok kasiyor az once telefon dondu kapatip acmak zorunda kaldim
 
  • Beğen
Tepkiler: bozok_tr

celal1520

Üye
Magic era oyna bence bide rpg seviyosan warspear online tavsiye ederim
 

Pealon Jan Teor

Üye
Cevap veren herkese teşekkürler kingdoms of camelot çok iyi oyunmuş oynamaya başladım
 
SHS

SHS

Üye
Başka oyun önercektim ama bulmuşsun :ehe
 

Criver

Üye
Total Conquest - Gameloft Yapımıdır haa :D-
 
fratucaman

fratucaman

Üye
Bu oyunlar uzun süredir var ve biz şimdi başlarsak çok geride kalmış oluyoruz böyle yeni açılan varmı bildiğiniz ?
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
Bu oyunlar uzun süredir var ve biz şimdi başlarsak çok geride kalmış oluyoruz böyle yeni açılan varmı bildiğiniz ?
Olur mu öyle şey ben kendim Kingdom Of Camelot oynuyorum serverlar eskidikce yenisi açılıyor
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Boom beach güzeldir :oke:
 
Üst Alt