Carbide ui Tema yapımı Videolu Anlatımları seri 1- 2- 3


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
çok faydalı ve yeni başlayanlar için anlaşılır bi anlatım çok teşekkürler kardeşim paylaşım için herkez zamanını ayırıpta anlatmaz bunu:oke::alkis
Rica ederim paylaşmak güzeldir:oke:
 
mstery60

mstery60

Üye
tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
mstery60

mstery60

Üye
ilk yapışta gercekten zor emegine sağlık 3.cü deneyişim:vur
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
cok teşekkürler
suan denıyorum
yapamazsam basınızı şişirebılırım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ya ben yapamadım :D

- - - Eklendi - - -

parcaları bırlestırdım ama olmuyo :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
boracante

boracante

Üye
kardeşim çok emek vermişsin. ellerine sağlık. bi sorum olucak. mevcut olan hazır sis uzantılı temaları düzenlememizin bir yolu yokmudur. sadece arka planı değiştirsek mesela. mecburen sıfırdan mı yapmak zorundayız. bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim. (tüm cevapları okudum. tekrar sormamak için :) )
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
kardeşim çok emek vermişsin. ellerine sağlık. bi sorum olucak. mevcut olan hazır sis uzantılı temaları düzenlememizin bir yolu yokmudur. sadece arka planı değiştirsek mesela. mecburen sıfırdan mı yapmak zorundayız. bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim. (tüm cevapları okudum. tekrar sormamak için :) )
Hayir tabikide basitsel olarak degistirme imkanin var theme switcher ile yada sis content ile .
 
boracante

boracante

Üye
kardeş ben dediğin programlarla beceremedim ya. sis uzantılı temaları nasıl Carbide ui programına atıp düzenleyebiliriz. bu arada ilgilendiğin için sağol. çok müteşekkirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
kardeş ben dediğin programlarla beceremedim ya. sis uzantılı temaları nasıl Carbide ui programına atıp düzenleyebiliriz. bu arada ilgilendiğin için sağol. çok müteşekkirim.
Rica ederim fakat sis uzantılı temaları bu programda değilde siscontent yada theme swicther ile yapabilirsin.
-------------------------------------------

Burdaki konu sana yardımcı olacaktır :oke:

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...il-renk-avkon2-arsiv-06-12-2012-a-693987.html
 
boracante

boracante

Üye
kardeş ben dediğin programlarla beceremedim ya. sis uzantılı temaları nasıl Carbide ui programına atıp düzenleyebiliriz. bu arada ilgilendiğin için sağol. çok müteşekkirim.

- - - Eklendi - - -

ewallah kardeş. çok sağol. teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
kardeş ben dediğin programlarla beceremedim ya. sis uzantılı temaları nasıl Carbide ui programına atıp düzenleyebiliriz. bu arada ilgilendiğin için sağol. çok müteşekkirim.

- - - Eklendi - - -

ewallah kardeş. çok sağol. teşekkürler..
Rica ederim.Yİne olmaz ise bildirirsin yardımcı olurum :oke:
 
Zümrüdü Anka

Zümrüdü Anka

Üye
Sürekli dayatma temalarla yani lafım ola meclis dışında (Maxicep) kullanılan telefon markalarınca sürekli kısıtlamalarla karşı karşıya kaldık.Şu vakit kendimize özgü temalar yapıyorsak katkısı,emeği size aittir.Uzun zamandır sırf bugün için olmamakla beraber böylesi bir anlatım ve programla karşı karşıya kalmak istedim ki bu kadar net ve kaliteli olmasını ummuyordum.Dört dörtlük bir anlatım ve paylaşım. Ne kadar teşekkür etsem kafi,iltifat etsem yersiz kalır.Bu emeğe format gereği bir cümle yakışmaz ama yinede canı gönülden teşekkür ederim.Daha iyi uygulamalar ve programlarda görmemiz temennilerimle.


Laptopdan önce Masaüstüne kurdum fakat inanmak güç olsada 8 gb ram'de dahi aşırı kasmadan şikayetci olan varolsada.2 gb ram ve ekran kartı olmadığınıda varsayarak ve Nextman hocamızın başlangıcında ve son aşamada kastığını söylediğinide ele alırsak ben iyiyim arkadaş:)Belirtilen kasmaları şu anda ufakdan yaşıyorum onun dışında yok.Ve bu sistemle 1 temayı yapmış bulunmaktayım.Hayaldi gerçek oldu demem gerekir. :d: Övünmek gibi algılamanızı istemem daha çok hatta sizden çok ben şaşırmış bulunmaktayım :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana amacımda bu zaten :)
 

kaaanunlu

Üye
Abi her şeyi yaptım tamam da çalışmayı sis halinde nasıl kaydedeceğimi bilmiyorum klasör içinde dosyalar halinde kaydediyor. Biraz yeniyim yardım edebilir misin ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Abi her şeyi yaptım tamam da çalışmayı sis halinde nasıl kaydedeceğimi bilmiyorum klasör içinde dosyalar halinde kaydediyor. Biraz yeniyim yardım edebilir misin ?
Tabiki tekrar kısa bir resimle anlatayım :oke:
 

Ekli dosyalar

kaaanunlu

Üye
abi böyle bir hata veriyor
 
Üst Alt