İpucu Burada istediğinizi sorun


killlerman

Üye
5800xm 'de normal radyo işlem yapmıyor neden olduğunu ya da bir çözümü var mı söyleyebilir misiniz acaba
İlk önce formatla düzelmezse radyo anteninde temassızlık olabilir
 


victorysan

victorysan

Üye
symbian için ordu kur yönet cinsi oyun varmı
 
frkan_tr

frkan_tr

Üye
RM-816 ya cfw varmı nokia c5 06 ya bir türlü cfw atamadım çok atmak istiyorum ben bulamadim yardım
 
victorysan

victorysan

Üye
Saolun kardeşlerim mega tower i yükledim çalıştı
 
b.a10

b.a10

Üye
kardeşlerim öncelikle selamun aleykum. 5800 manyagıyım ıphone gıbı kullanıyorum cok hosuma gıdıyo. w8 cfw sı yukledım gecenlerde de symbıanos dan turkce uygulamalar gordum cok hosuma gıttı ama ındırklerım acılmıyo telefonu hacklemem lazım galıba tam olarak ne yapmam gerekıyo soyler mısınız
 
yasin213

yasin213

Üye
kardeşlerim öncelikle selamun aleykum. 5800 manyagıyım ıphone gıbı kullanıyorum cok hosuma gıdıyo. w8 cfw sı yukledım gecenlerde de symbıanos dan turkce uygulamalar gordum cok hosuma gıttı ama ındırklerım acılmıyo telefonu hacklemem lazım galıba tam olarak ne yapmam gerekıyo soyler mısınız
Aleyküm selam. Bu konu işini görür Symbian yine hacklendi! (Belle, Anna, S^3, S60v5, S60v3) - MaxiCep Eğer yapamadığın bir yer olursa yardımcı olurum. Gerçi CFW yükleyen birinin yardıma pek ihtiyacı olmaz :)
 
yasin213

yasin213

Üye
kardesım cok sagol hallettım. 5800 ıcın tavsıye ettıgın program tema vs var mı acaba :)
Önemli değil :) Program olarak Spb Mobile Shell'i tavsiye ederim. Ama modsuz kullanınca sıkıcı oluyor. İnternetten bulabilirsin. Tema olarak ICS Style by Pizero'yu öneririm. Sade bir tema olduğu için beğenmeyebilirsin.
 
b.a10

b.a10

Üye
Önemli değil :) Program olarak Spb Mobile Shell'i tavsiye ederim. Ama modsuz kullanınca sıkıcı oluyor. İnternetten bulabilirsin. Tema olarak ICS Style by Pizero'yu öneririm. Sade bir tema olduğu için beğenmeyebilirsin.
eyvallah :) sen suan 5800 kullanıyosun dımı
kardesım hackı yapamadım. Son asamada xplore ıle adamın dedıgı yere atıyorum dosyayı bı sey olmuyo yanı atıyorum oraya kalıyo öyle hacklenmıyo
 
yasin213

yasin213

Üye
eyvallah :) sen suan 5800 kullanıyosun dımı
kardesım hackı yapamadım. Son asamada xplore ıle adamın dedıgı yere atıyorum doseayı bı sey olmuyo yanı atıyorum oraya kalıyo öyle hacklenmıyo
5800 kullanıyorum. Dosyayı oraya attığında herhangi bir uyarı gelmez. Hackli bir uygulama yüklemeyi dene. Veya Rom Patcher'daki yamayı aktifleşir. Tüm adımları ikinci defa uygula. Olmadı telefonu yeniden başlat.
 
b.a10

b.a10

Üye
5800 kullanıyorum. Dosyayı oraya attığında herhangi bir uyarı gelmez. Hackli bir uygulama yüklemeyi dene. Veya Rom Patcher'daki yamayı aktifleşir. Tüm adımları ikinci defa uygula. Olmadı telefonu yeniden başlat.
yaptım da kardesım yıne olmadı. cfw den kaynaklanan bı sey mı acaba? senın kullandıgın uygulamaları soylesen de ıse yarayan bende ındırıp kullansam :)
 
yasin213

yasin213

Üye
yaptım da kardesım yıne olmadı. cfw den kaynaklanan bı sey mı acaba? senın kullandıgın uygulamaları soylesen de ıse yarayan bende ındırıp kullansam :)
Bazı CFW'ler patchleri farklı bölümlerde kullanıyorlar. Kullandığım uygulamalar : Sohbetler, DzMusicKey, SPB Mobile Shell, Opera Mini Next, Uc Player, TTPod, Xplore, Baidu İnput, WhatsApp, Facebook. Her gün kullandığım uygulamalar bunlardır.
KeyLock ve Sensörler'i de tavsiye ederim.
Sunrise CFW'si kullandığım için adları değişik olabilir.
 
b.a10

b.a10

Üye
Bazı CFW'ler patchleri farklı bölümlerde kullanıyorlar. Kullandığım uygulamalar : Sohbetler, DzMusicKey, SPB Mobile Shell, Opera Mini Next, Uc Player, TTPod, Xplore, Baidu İnput, WhatsApp, Facebook. Her gün kullandığım uygulamalar bunlardır.
KeyLock ve Sensörler'i de tavsiye ederim.
Sunrise CFW'si kullandığım için adları değişik olabilir.
sagol kardesım benım :)
 

okan1096

Üye
tv de görmüşsünüzdür adam telelfonu pos cihazına yaklaştırınca parayı ödüyor symbian için böyle bi uygulama varmı veya symian ile paypal vb vb uygulamalar varmı veya :D veya symbian ile para kazanmak mümkünmü ? ARkadaşlar bilmeseniz bile bi bilmiyorum deyin lütfen bilenler cevaplasın :D
 
yasin213

yasin213

Üye
tv de görmüşsünüzdür adam telelfonu pos cihazına yaklaştırınca parayı ödüyor symbian için böyle bi uygulama varmı veya symian ile paypal vb vb uygulamalar varmı veya :D veya symbian ile para kazanmak mümkünmü ? ARkadaşlar bilmeseniz bile bi bilmiyorum deyin lütfen bilenler cevaplasın :D
Sanırım o pos cihazı olayı Symbian için yok kardeşim. Belki yapılabilir, ama kullanıcı sayısı gün geçtikçe azalan bir işletim sistemi için kim zahmet eder? Paypal için alternatif vardı galiba. IşCep diye bir uygulama görmüştüm.
 
exp_l0it

exp_l0it

Üye
Bazı CFW'ler patchleri farklı bölümlerde kullanıyorlar. Kullandığım uygulamalar : Sohbetler, DzMusicKey, SPB Mobile Shell, Opera Mini Next, Uc Player, TTPod, Xplore, Baidu İnput, WhatsApp, Facebook. Her gün kullandığım uygulamalar bunlardır.
KeyLock ve Sensörler'i de tavsiye ederim.
Sunrise CFW'si kullandığım için adları değişik olabilir.
bu uygulamaların hepsini aynı anda kullan bak noluyo :D
tv de görmüşsünüzdür adam telelfonu pos cihazına yaklaştırınca parayı ödüyor symbian için böyle bi uygulama varmı veya symian ile paypal vb vb uygulamalar varmı veya :D veya symbian ile para kazanmak mümkünmü ? ARkadaşlar bilmeseniz bile bi bilmiyorum deyin lütfen bilenler cevaplasın :D
telefonlarımızda nfc teknolojisi yok. yani böyle bir şey mümkün değil
eyvallah :) sen suan 5800 kullanıyosun dımı
kardesım hackı yapamadım. Son asamada xplore ıle adamın dedıgı yere atıyorum dosyayı bı sey olmuyo yanı atıyorum oraya kalıyo öyle hacklenmıyo
x plore ile orayı görebiliyosan sorun yok demektir zaten.
5800 deki oyun ve program ları nasıl sertfikalariz
sertifalamak yerine hacki dene.
Skyfire türkiye ye kapalı değil mı skyfire kullanan varmı aranızda?
Skyfire türkiye ye kapalı değil mı skyfire kullanan varmı aranızda?
skyfire projesi andrid geldiğinden beri her yerde kapalıdır.
Merhabalar bir şey soracağım. Benim telefonumda Whatsapp'ın son sürümü yüklü. Telefonum 5800 XM. Fakat bende son görülmeyi kapatma diye bir şey yok. Yani son görülme tarihimi nasıl kapatabilirim? Çünkü durmadan takılıyor. Ben o an çevrimiçiyken bir saat önce aktif olduğumu gösteriyor. Sorunumu anlatabilmişimdir umarım. Teşekkür ederim şimdiden.
şeçenekler-ayarlar-genel-gizlilik
RM-816 ya cfw varmı nokia c5 06 ya bir türlü cfw atamadım çok atmak istiyorum ben bulamadim yardım
orjinal dosyaları Nokia Firmwares MrCrab.Net sitesinden indirip forumdaki modları uygulayabilirsin. google amcada c5-06cfw diye arattır. illa bu forumda olmalı diye bir şey yok
 
b.a10

b.a10

Üye
afatsumlug97 kardes orayı görüyorum ama hacklı olmus olmuyo telefon cunku uygulamayı acmamaya devam edıyo
 
Üst Alt