Gerçekleştirilen Buluşmalar Bu gün buradaydık :)




zaza

zaza

Üye


sen şimdi bize ihtiyar mi diyorsun:(
Bugüne kadar birçok buluşma yaptım ve buluşmalar gördüm :) Yani gelenler genelde 17 lik ortalamasının üstüne çıkmıyorlar. Şimdi vucüt yapısı falan fotoğraflara bakarak en az 30 yaş çıkartıyorum :) Bunu da yaşlı diyorsanız gerçekten kendinizi yaşlı hissediyorsunuzdur bunun için yapabileceğim herhangi bişey yok malesef :)


yok ya arkadaş üyeleri kastetmiş,yöneticileri görünce o yüzden öyle bi tepki verdi galiba :)
Yok yukarda açıkladım zaten :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Admin

Bugüne kadar birçok buluşma yaptım ve buluşmalar gördüm :) Yani gelenler genelde 17 lik ortalamasının üstüne çıkmıyorlar. Şimdi vucüt yapısı falan fotoğraflara bakarak en az 30 yaş çıkartıyorum :) Bunu da yaşlı diyorsanız gerçekten kendinizi yaşlı hissediyorsunuzdur bunun için yapabileceğim herhangi bişey yok malesef :)


Yok yukarda açıkladım zaten :)
30 mu :oha: teşekkurler:D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
30'mu ? oooo Ali kemal dedim sana berbere gidek önce , ehtiyar ettin tam beni :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Oooh afiyet olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
minoo

minoo

Üye
İşte bu çok güzel olmuş. Çok severim ben buluşmaları. Aile gibi hissediyorum o zaman gerçekten :tebessüm:

Tebrikler paşam ne güzel bir şeyi gerçekleştirmişsiniz. İstanbul'da da görmek isteriz sizi..
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Sizleride tanımış olduk :)
Allah sohbetinizi arttırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
İşte bu çok güzel olmuş. Çok severim ben buluşmaları. Aile gibi hissediyorum o zaman gerçekten :tebessüm:

Tebrikler paşam ne güzel bir şeyi gerçekleştirmişsiniz. İstanbul'da da görmek isteriz sizi..
Teşekkürler pınar biz zaten istanbuldaydık :D beylikdüzünde ama bize her yer uyar istanbul çeversinde ;)



Bugun olmasa yarin birgun ihtiyar olacaksin kacinilmaz son :)
Tabiki bunu biliyorum yaşlanmaktan korkmadım hiç bir zaman

Sizleride tanımış olduk :)
Allah sohbetinizi arttırsın.
Teşekkürler :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Kızma ya kardeşim biz herzaman buluşuyoruz sebebi benim istanbul ve çeversinde gezici olmam :D ama söz sanada yemeği cumartesi ısmarlarız istediğin yerde ben cumartesi aracımı kontorole getiricem ok ;)
 
minoo

minoo

Üye
Cansın paşa :sarıl: Her zaman beklerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Üst Alt