.BLZ Uzantılı NGAGE Oyunlarının Yüklenmesi


beyzadeDEDE

Üye
arkadaşlar yeni 6630 aldımda hangi oyunlar yüklenir bulamıyorum.tardımcı olursanız sevinirim

yada mail atarsanız sevinirim beyzadeDEDE@walla.com
 


alpole

Üye
Peki negative ben fexplor programında< geri yapamıyom ne ile oluyo :vur:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Geri gitmek için Joystick&#39;i sola kaydırmanız yeterli olacaktır.. ;;)
 

erkamkucet

Üye
Arkadaşlar valla ben şunu sunayım okuyun işinize yarar bende yapamıyordum çözdüm olayı;
---Fexplorer yada Seleq dosya yönetici programları
Blzinstapp programı.
---Elinizdeki n-gage oyunu .blz uzantılı ise işiniz çok kolay.. önce blzinstapp.sis programını mmc kartınıza kurun. blz uzantılı oyunu pc suit ile direk e:/ sürücüsünün kök dizinine atın. eğer pc suit yok ise dosya gönderme yöntemiyle kızılötesi yada bluetooth ile telefona atın. Bu dosya e:/system/mail klasoru içinde bi yerde olacak onu bulun ve e:/ ye kopyalayin. Şimdi kurmuş olduğunuz blzinstapp programını açın. Oyun orda gözükecektir. Artık oyunu install edebilirsiniz.
---Eğer elinizdeki oyun .blz uzantılı değilse(sis) (pcsuite)ile dosyaları hafıza kartınıza nokia/installs a dosyaları taek tek atın sonra fexpoler programından e:&#092;nokia&#092;installs orda atmış olduğunus dosyaları seçip edit ten cut yapın(attığınız tüm dosyalar için geçerli) sonra cut yaptığınız dosyaları e:{system{{apps içine oyun adında dosya yapıp yaptığınız dosya içine paste yapın ve ordaya gelen dosyaları tek tek kurun. app sine telefonın menu ekranına otomatik kendi atıyor.
 

yahya82

Üye
Yaw bu n-gage kategorileri nerede bir türlü bulamadım. Birisi yardım etsin lütfen. Blzinstapp indirmem lazım.
 

yahya82

Üye
Arkadaşlar blzinstapp programını yükledim ama oyun, bu programda görünmüyor. Benim telefon 7610. Yüklemek istediğim oyun ise king of fighter. Arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum yoksa çıldıracağım.
 

yahya82

Üye
Bu n-gage oyunları 7610&#39;a yüklenmiyor mu?
 

yahya82

Üye
:vur:
7610&#39;na yüklenmiyor mu bu n-gage oyunları
 

andromedadan

Üye
biri 6630 a uyumlu oyunları yazabilirmi lütfen
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
abi iyi hoş ta ben bu blz nin set up dosyasını bulamadım yaw abiler help please
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
Originally posted by mavizeybek@May 29 2005, 08:06 PM
abi iyi hoş ta ben bu blz nin set up dosyasını bulamadım yaw abiler help please
[post=67733]Quoted post[/post]​
sonunda negative abicim sen blz yi en bşa koyduğunu söleemiştin sabahtan beri dosyaların başında arıyorum ama sonundaymış neyse yine de sağ ol ama eminim benim telefon yine bir halt edip bu oyunları çalıştırmayacaktır :horse:
 

eqol

Üye
:D Arkadaşlar ben bu blzinstapp programını nerde bulurum bana bir link atarmısınız?
lütfen. Teşekkürler :artı:
 

ceyhuncx

Üye
bende 6670 var bende n-gage oyunları açarmı blz uzantılı oyunlar
 

artist

Üye
yaa şey sorcam
6680 aldım n-gage oyunlar çalışır mı?? çalışmazsa yeni 6680 için n-gage oyunları ve yazdıın reçete ne zaman gelir?? sabırsızım da :D

şimdiden teşekkürler not:site çok gzl helal olsun walla cok saol
 

onur4611

Üye
yahya dosyalara gir oradan series 60 son olarak n-gage i görecek sin zaten
 
massut

massut

Üye
3650 ye tombraider yükledim herşey tamam ama out of memory diyor çalışmicak anlamındamı bu şimdi
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
Originally posted by massut@Jun 11 2005, 06:03 PM
3650 ye tombraider yükledim herşey tamam ama out of memory diyor çalışmicak anlamındamı bu şimdi
[post=81820]Quoted post[/post]​
kardeş 3650nin n-gage oyunlarını calıstırmaması ram,indendir bende kullandım 3650 asphalt yukledım 256lık mmc vardı delı gıbı yer vardı out of memory dıodu yani telefonun hafızasıyla bı alakası yok :angry: dicem sudur 3650 hiçbisekilde n-gage oyunlarını calıstırmıo anca puyo pop falan acıo oda oyunun kendısı 1.mb zaten :D 3650yi vermemin tek sebebi bu oyunları acmamasıydı zaten ;;)
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
Originally posted by eqol@Jun 1 2005, 07:47 PM
:D Arkadaşlar ben bu blzinstapp programını nerde bulurum bana bir link atarmısınız?
lütfen. Teşekkürler :artı:
[post=70498]Quoted post[/post]​
dosyalar/series60/tüm n-gage oyunları guncel olarak burada(alt satırlara dogru bulabılırsın ;;) )
 

bjkboy

Üye
blzinstapp programını nereden bulabiliriz bana tam sitesini verir misiniz
 
Üst Alt