XaRFaX
Üye
george323, senin de belirttiğin gibi bazı aboneler çok bilinçsizce kullanıyorlar telefonlarını.ne konuşma sürelerini takip ediyorlar ne başka birşey yapıyorlar.ondan sonra da faturam çok geldi diye sızlanıyorlar şikayet ediyorlar.bu konuda haklısın amma velakin ben tarife değişikliğini şikayet ettiğimde yapılan açıklama senin yaptığından çok ama çok farklıydı.sen daha iyi bilirsin tabi.bazı hukuki gerekçeleer gösterildi turkcell tarafından bu tarife değişikliğinin izahında.
benim anlamadığım eğer konuşma kotlarında problem olduğu için tarife dedğişikliği yapıldıysa benim konuşma süremi ayarlamak turkcell'in vazifesi değil.böyle bir iyilik! de beklemiyorum ben turkcell'den.insanlar gerizekalımı ki konuşma süresi olarak 1200 dk yetmiyorsa 1500 dk'ya geçme hakları saklı zaten.turkcell'in kendince tarife ayarlamaları yapmasına gerek varmı ki?
ben 1500 dk'lık tarifeye geçmeyi de düşündüm.ama öngörüm odur ki turkcell kısa zaman içerisinde bu tarifede de değişiklik yapar.o yüzden vazgeçtim.bakalım artık görücez neler olacağını.burada konuşup duruyoruz elimizden başka bir şey gelmiyor şimdilik...
benim anlamadığım eğer konuşma kotlarında problem olduğu için tarife dedğişikliği yapıldıysa benim konuşma süremi ayarlamak turkcell'in vazifesi değil.böyle bir iyilik! de beklemiyorum ben turkcell'den.insanlar gerizekalımı ki konuşma süresi olarak 1200 dk yetmiyorsa 1500 dk'ya geçme hakları saklı zaten.turkcell'in kendince tarife ayarlamaları yapmasına gerek varmı ki?
ben 1500 dk'lık tarifeye geçmeyi de düşündüm.ama öngörüm odur ki turkcell kısa zaman içerisinde bu tarifede de değişiklik yapar.o yüzden vazgeçtim.bakalım artık görücez neler olacağını.burada konuşup duruyoruz elimizden başka bir şey gelmiyor şimdilik...