bizbizekamu heryöne 1200 değişiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
XaRFaX

XaRFaX

Üye
george323, senin de belirttiğin gibi bazı aboneler çok bilinçsizce kullanıyorlar telefonlarını.ne konuşma sürelerini takip ediyorlar ne başka birşey yapıyorlar.ondan sonra da faturam çok geldi diye sızlanıyorlar şikayet ediyorlar.bu konuda haklısın amma velakin ben tarife değişikliğini şikayet ettiğimde yapılan açıklama senin yaptığından çok ama çok farklıydı.sen daha iyi bilirsin tabi.bazı hukuki gerekçeleer gösterildi turkcell tarafından bu tarife değişikliğinin izahında.

benim anlamadığım eğer konuşma kotlarında problem olduğu için tarife dedğişikliği yapıldıysa benim konuşma süremi ayarlamak turkcell'in vazifesi değil.böyle bir iyilik! de beklemiyorum ben turkcell'den.insanlar gerizekalımı ki konuşma süresi olarak 1200 dk yetmiyorsa 1500 dk'ya geçme hakları saklı zaten.turkcell'in kendince tarife ayarlamaları yapmasına gerek varmı ki?
ben 1500 dk'lık tarifeye geçmeyi de düşündüm.ama öngörüm odur ki turkcell kısa zaman içerisinde bu tarifede de değişiklik yapar.o yüzden vazgeçtim.bakalım artık görücez neler olacağını.burada konuşup duruyoruz elimizden başka bir şey gelmiyor şimdilik...
 


george323

Üye
E sonuç olarak aynı yere geliyoruz turkcell sen 1200 dk nı geçmiyosun diye senin konuşma süreni kısıtlamayıp diğer abonelerinkini kısıtlasa bu sefer gene şikayetler doğucaktı ben dk mı aşmıyodumki gibi.Hukuki gerekçeler derken Turkcell, tarifelerinin tarihlerinde ve/veya ücretlendirmelerinde önceden haber vermeksizin değişiklik yapma hakkını saklı tutar.ibaresimi?Sen konuya direk hiddetli bi şekilde girdiysen veya tek taraflı bi değişiklik yapılamaz gibi sana o şekilde belirtilmiş olabilir ama benim abonelere izahatım bu şekilde dostum.he ben turkcell de çalışıyorum diye sakın turkcell i savunuyorum diye anlama.Ben orda turkcell i savunmak için değil bilgi paylaşmak için oturuyorum ayrıca farklı operatörlerdeki gibi hattınızdan konuşma standartlarının üstünde konuşma yapmışsınız veya ticari amaçlarla kullanılmış gibi bi ifadeler kullanamaz turkcell. yani ya konuşma süreni kısıtlı tut 35 tl de kal yada rahat rahat konuş 45 tl olan her yöne olan tarifeye geç bu bi yaptırım gibi gelebilir ama mağdur olan bi çok kişiyi düşünürsek turkcell neden abonelerine yüksek faturalar kitlemek istesinki ayrıca faturalı hatlarda benim size tavsiyem fatura kesim tarihinize yakın örnek veriyorum 10 unda fatura kesim tarihiniz bir hafta öncesinden bi sorgulama yapın eğer 200 dk nın altındaysa bi paket aşımı olmıcaktır diye düşünüyorum bu tabi konuşma standartlarınıza göre değişir
 
XaRFaX

XaRFaX

Üye
yaw corç yeme şimdi bizi.burada yazışarak anlaşamıyoruz.keşke yüzyüze konuşabilsek bunları ama böyle bir imkan yok tabi.o yüzden uzatmıyacam bu mevzuyu.ama benim bahsettiğim noktaları anlamışsındır sen.ama turkcell,vodafone,avea hepsi birbirinin aynı telefon operatörleri.tek dertleri de abone kazanmak.bu konuştuğumuz 1200 dk. tarifesindeki değişiklik faaliyeti ise aboneleri yönlendirmek için yapılan yüzlerce hareketten biri.

öptüm hepinizi gözlerinizden :ehe
 

temha22

Üye
arkadaşlar ben hattımı vadafoneden turkcele taşıdıgım için çok pişmanım ne demek 1200 dakikayi kendi kafasına göre degiştiriyor hiç anlamadım bu ay son inşallah yine vadafona gidecegiz
 
sinem4159

sinem4159

Üye
10 Ekim 2009 tarihine kadar BizBize Kamu Her Yöne 1200 Dakika tarifesindeki konuşma süresi 500 dakika Turkcell içi, 500 dakika diğer operatörler ve 500 dakika sabit hatlar olarak 1500 dakikaya çıkarılmaktadır. Bu süreler ortalama kullanım ihtiyaçlarını karşılayacak düzeydedir. Tarife fiyatında herhangi bir değişiklik yapılmamıştır.

Değişiklik sektörümüzü düzenleyen ve kararlarını uygulamakla yükümlü olduğumuz Bilgi Teknolojileri Kurumunu’nun aldığı bir düzenlemeye yönelik yapılmıştır. (25.03.2009 tarih ve 2009/DK-07/149 sayılı Kurul Kararı)

Paket kullanım süreleri sorgulandığında ayrı ayrı bilgilendirme yapılmaktadır. Paket süreleri bittiğinde yine SMS ile müşterilerimize bilgilendirme yapılmaktadır. BizBize Kamu Her Yöne 1500 Dakika 45 TL tarifesinde herhangi bir değişiklik yapılmamıştır.

Bu konuda daha detaylı bilgi almak isteyen müşterilerimizi 0-532-7577000 numaralı hatta veya adresine yönlendirebilirsiniz.


arkadaşlar bize gelen bildirgeyi sizinle paylaşıyorum buna göre yapın yorumlarınızı ortada bi sahtekarlık yada yüksek tarifeye teşvik söz konusu değildir bilginize..
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
arkadaşlar ben hattımı vadafoneden turkcele taşıdıgım için çok pişmanım ne demek 1200 dakikayi kendi kafasına göre degiştiriyor hiç anlamadım bu ay son inşallah yine vadafona gidecegiz

Turkcell de beni bağlayan tek şey cazip internet kampanyaları.Bakalım belki vodafone atağa kalkarda birşeyler olur.Hoş Tükcell yoğurt ,Avea salatalık vodafone SU.Ama 3 de bir araya gelse bir cacık olmuyor her nedense.Ama iş kontore zama gelince 38 derece yaz sıcagında buzlu cacık oluyor serinletici :@
 
agra

agra

Üye
dostum ben 1 ay içinde kamu tarifesinden 1 ay içinde yaklaşık 50 tane fatura şikayeti alıyorum aboneler inatla ben geçmedim konuşma süremi ya geçmişin işte sistem sana yapmadığın bir görüşme süresini neden yansıtsın herneyse konuya gelirsek şikayetler çok olduğundan turkcell dediki 1200 dk yetmiyomu sana 1500 dk seçeneği sunuyorum yada 35 tl de kal cebine göre kısıtlı konuş 1000 dk turkcell ve d.operatör toplam konuşma süresi bana göre gene ideal (sabit hat görüşmeleriniz yanabilir onuda artık istediğiniz gibi kullanabilirsiniz boş vakitlerinizde telefonunuzu yakın bi kuruyemişçi vs tanıdığınız varsa sabit hatları aramak için kiralayabilirsiniz o halde 10 tl de ordan kar edersiniz 25 tl ye gelmiş olur faturanız :oke:)yani demem o ki kişiye özel bi tarife uygulamıyo turkcell mağdur olan fatura tutarlarına nazaran 45 tl 1500 dk sınırsız sunulmuş he sen geçmiyosun konuşma dk nı aferin sen gene aynı tarifende kal dicek hali yok ayrıca tekrardan üstünü çiziyorum turkcell in seni 45 tl ye yönlendirmesinin sebebi seni 10 tl daha fazla faturaya kitlemek değil turkcell fatura şikayetleri alıpta itibarını neden sarsmak istesin belirttiğim gibi bi ay içinde en az kamu tarifesinden 150 200 ve 500 tl arası fatura şikayetleriyle karşılaşıyorum bu durumun krize dönüşmeden çözülmesi amaçlı yapılan bi değişiklik olduğunu düşünmekteyim yoksa turkcell in 10 tl için böyle bi yaptırıma gitceğini düşünmüyorum

diyorsunki; turkcell fazla fatura şikayetlerini çözmek için 1200 dakikaya ilaveten 300 dakika verdi, bu sorunu böylece çözdü oylemi? 500 tl fatura ödeyen aboneler varmış. ozaman onlar içinde 3000 dakikaya çıkarılsın, tarife ücretide 100 tl filan olsun.
 
XaRFaX

XaRFaX

Üye
turkcell'in tarife değişikliği için sebep gösterdiği kararı okudum ben.anladığım kadarıyla bu karar avea,vodafone ve turk telekomun şikayetleri üzerine alınmış bir karar,sebep ise konuşma süresi/ücret oranının haksız rekabete yol açmış olduğu.bilgilerinize sunulur...

tabi bu karar martta alınmış.kamu tarifesi ise mart ayından sonra çıktı.bu da ilginç bir nokta.bu işi anlayan varsa açıklasın bana da...

Not:eğer bu kararı yanlış yorumlamışsam daha net bilgisi ve yorumu olanlar lütfen düzeltsinler beni.

Not:
 

george323

Üye
agra beni yanlış anladın sanırım 300 dk ilaveten verdi derken 500 dk sınırlaması istemiyosanız eğer 45 tl olan tarifeye yani 1500 dk her yöne kamu tarifesini sundu size eğer 1200 dk yetmiyosa tabi üstünde ayrıca turkcell kişiye özel bi tarife uygulaması yapmıyo eğer önerini turkcell in ana sayfasına yaparsan değerlendirebilir tabiki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt