Bienvenu kulüp arıyor


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye


Sarı-Lacivertli formadan uzak kalmasının yanı sıra ülkesi Kamerun Milli Takımı’na da artık çağrılmayan golcü oyuncu gözünü, Hollanda’nın Breda ve İtalya’nın Lazio takımlarına çevirdi. Genç golcü, devre arasında Fenerbahçe Yönetimi ile masaya oturacak ve kiralık gitmesi konusunda yardım talep edecek.
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Aman hemen git ... Hiç bekleme .
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
m542tf

m542tf

Üye
satın gitsin olmadı bedavaya yollasınlar.
 
haltie

haltie

Üye
Lazio mu :zuhaha:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Beşiktaşa gidecek diyorlar son günler de ...
 
haltie

haltie

Üye
Beşiktas mi :zuhaha: semih diye bi haber çıktı o olabilir bienvenu aslında çok kötü değil ama imajını zedeledi ayrıca bana lazio nun çok saçma gelme sebebi o adamı orda yerler.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
ya halit adam top alıp gidemiyor neresi iyi ...
Okadar sabır ettik yok abi adam koskoca sıfır ...
 
haltie

haltie

Üye
ya halit adam top alıp gidemiyor neresi iyi ...
Okadar sabır ettik yok abi adam koskoca sıfır ...
Çok kötü değil kötü yedek olur ama onu yedek tutana kadar altyapıdan al bizim ligden al semihi oynat hep hata işte
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Semih daha mi iyi sanki :D
Al birini vur ötekine ...
 
haltie

haltie

Üye
Semih ile bienvenuyu karşılastirma bence Ali gerçi size kim yarandi ki semih yaransın
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Geçmişte yaptıklarına birşey diyemeyiz eyvallah .
Ama son 5 sene semih nereler de? Biri de bana bunu anlatsın?
 
haltie

haltie

Üye
Semih buralarda semihi oynatmak yerine guizayi alan bienvenuyu alan zihniyete kızın adam milli takımda dünyayı kendine hayran bıraktı geldi fbde yedek oynadı bence gelmiş geçmiş en iyi türk yedek
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
İyi de semih kaç kere 11 de şans buldu ...
Şansını hiç değerlendiremedi ... Resmen çıldırtıyordu bizleri ...
Eski semih den eser yok ...
 
haltie

haltie

Üye
185 maç 55 gol

2010 2011 25 maç 10 gol

2009 2010 21 maç 6 gol

2009 2008 24 maç 7 gol

2007 2008 27 maç 17 gol

A2 ligi

56 maç 63 gol

Süper ligde çoğu maçta yedek oynadı bu adam küsmedi hadi sowu yedek oynat o kadar:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
son 4 sene saha da yok semih aha gördüğümüz üzere...
Geçmişine hadi eyvallah itirazımız yok olamaz da ...
Ama semih de çok büyük düşüş var ...

Yıllardır hep yedek hep yedek ... Niye o zaman?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt