^^Baidu İnput Temaları ^^ [s60v5-s^3]


hasber

Üye
konuyu güncelliyoum.....
çok guzel olmus kardeş ben N97 kullanıyorum. baidu input attımm telefon yukleycemde sertifika hatası veriyor bir daha atabilrimsin. ben şu anda swype kullanıyorum oda guzel depğil. iphone teması kullanmak isytorum bir yardımcı olurmusun ​ ACİLLLLL
 

torb

Üye
eline emegıne saglık
 

Bozokbey

Üye
Çok teşekkürler.
 
emre.koc

emre.koc

Üye
:tşk:
 

apache61

Üye
eyvallah neredeyse hepsini indirdim . :) burdaki baidu resetliyor teli ben orjinal sitesinden indirdim arkadaşlar :)
 
sena5135

sena5135

Üye
Teşekkürler. Devamı varmı skin olarak
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
eyvallah neredeyse hepsini indirdim . :) burdaki baidu resetliyor teli ben orjinal sitesinden indirdim arkadaşlar :)
Orjinal sitesindekini link atabilir misin buraya bazı arkadaşlarada çözüm olabilir.
 

reha431

Üye
yükled,m ayarladım fakat mesajlarda gelmiyo onun için ne yamalıyım ?
 
manyaq28

manyaq28

Üye
BURDAN

indirebilirsiniz fakat burdaki temaları kullanamadım ben bunda . Yardımcı olursanız sevinirim .
bende aynı dertten muzdarıpım . Hatta ıngılızce surum bıle buldum ama bu temaları kullanamıyorum . Konuyu acan kardesımız temaları tenı surumlere gore yapabılır mı acaba.
 
lider63

lider63

Üye
bdskt skin dosyasını nası ayarlıoz
 

AhmetOza

Üye
Sertifika sorunu var
 
karlos258

karlos258

Üye
çok sağlam oldu zorlandım biraz ama başardım sonunda eyvallah sağolasın şimdi tefonun tadi gelmeye basşladi 5800 baya güzelleşti
- - - Eklendi - - -

Sertifika sorunu var
telefonu hacklemen lazim şuan program ile yaziyorum
 
veysbaba

veysbaba

Üye
Ya ben yükledim mesaj yazmaya girince harfler yok bulamıyorum, sadece sayılar ve semboller var


/edit tamam hallettim :)
nasıl yaptın arkadaş bi anlat aynı hata bendede var

- - - Eklendi - - -

BEYLER TMMDIR SADECE SAYILAR ÇIYOR DİYEN ARKADAŞLAR KORKMAYIN DOGRU Bİ ŞEKİLDE YÜKLEMİŞ İSENİZ SADECE ŞUNU YAPMANIZ GEREK BAİDUYU AÇIYOSUNUZ SAYILAR RAKAMLAR GELİYOR ORADAN ABCYE BASIYOSUNUZ SONRA KLAVYENİN ÜSTÜNE TUŞ KLİDİ AÇAR GİBİ SÜRÜKLEYİN HARFLER GELECEKTİR
 
orduludost

orduludost

Üye
yav reyis wp7 useful skin haricinde diğerlerinde sadece sayı tuşları çıkıyor harf klavye çıkmıyor yardım etsen :S
 
veysbaba

veysbaba

Üye
kardeş dediğim gibi iphonedeki klid açma gibi sağa dogru sürükleyeceksin en alttan ama şu oklar ve bokluk ikonlarının oldugu yerden sağa dogru sürükle
 
akçatlı

akçatlı

Üye
denilenleri yapiyorum messajlara girince telefon kapanip aciliyor yokmu bir cozumu
 

EmReRoĞlU

Üye
:tşk:
 
hsynkertik

hsynkertik

Üye
Galiba sarja etkı edıyordur degılmı?
 
Üst Alt