Telefon Tavsiyesi ASUS Zenfone 6 alınır mı ?


Exdkiller

Exdkiller

Üye
Arkadaşlar telefon teknosa da 799 tl fiyat etiketine sahip.Sizce alınabilecek bir cihaz mı ?
İlgilenenler için şimdiden teşekkürler :)
 
mvrucu123

mvrucu123

Üye
Alinabilir
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Aynı klasmanda olduğu telefonlara göre gayet üstün bence. Bataryasıda ekranın büyüklüğünü kurtarabilecek kadar büyük bence düşünmeden alınabilir.

Not : Teknolojiye Atarlanan Adam bugün veya yarın incelemesini yayınlayacak ordan bir bakın kafanıza yatan yada yatmayan özellikleri olabilir.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Alınabilir güzel cihazdır.
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
alınabilir hatta fiyatı da özelliklerine göre çok iyi bnce
 
linkinparkmm

linkinparkmm

Üye
fiyat . özellikler fln iyi ama intel chipset olması bazı oyunlarda uyumsuz yada donmalara yol açabilir,oyun oynayan biri isen alma derim moto g daha ucuz ve kaliteli
 
chita_man

chita_man

Üye
Ben zen 5 aldım tasarım müthiş. Kasa uzun ve Çerçeve geniş ekran kalite düşük gibi . Gerisi müthiş .
 
Exdkiller

Exdkiller

Üye
Peki teşekkürler arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
fk555897

fk555897

Üye
Bence o fiyata çok güzel bir telefon.
 
minoo

minoo

Üye
Ben de iphone'u satıp ciddi ciddi zenfone 6 alıcam. Asus'ta çalışıyorum, eğitimini aldık zenfone'ların. Asus cep telefonu piyasasına yeni girdiği için %0'a yakın kâr ile satış fiyatları. Amaç reklam yani. Telefonlar gerçekten çok iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90, ByKatre, Nextman ve 1 kişi daha
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Ben de iphone'u satıp ciddi ciddi zenfone 6 alıcam. Asus'ta çalışıyorum, eğitimini aldık zenfone'ların. Asus cep telefonu piyasasına yeni girdiği için %0'a yakın kâr ile satış fiyatları. Amaç reklam yani. Telefonlar gerçekten çok iyi.
Hocam kâr %0 a yakın demişsiniz ama bence eğitimde size biraz abartmışlar 600-700 liraya mâl edilen telefon olması mantıklımı sizce Zenfone un ? :)
 
minoo

minoo

Üye
Hocam kâr %0 a yakın demişsiniz ama bence eğitimde size biraz abartmışlar 600-700 liraya mâl edilen telefon olması mantıklımı sizce Zenfone un ? :)
Bu özelliklere sahip diğer telefonların fiyatları uçuk ama farkındasın değil mi? Zenfone 4 fiyatı 400 lira mesela.
 
chita_man

chita_man

Üye
Hocam kâr %0 a yakın demişsiniz ama bence eğitimde size biraz abartmışlar 600-700 liraya mâl edilen telefon olması mantıklımı sizce Zenfone un ? :)
Bence de ekran hd ama 860p den düşük hele hd note 2 ile ayni video yu oynat zen yerlerde sanki akşam olmuş . Ama kalite ve hız müthiş
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Bu özelliklere sahip diğer telefonların fiyatları uçuk ama farkındasın değil mi? Zenfone 4 fiyatı 400 lira mesela.
Hocam telefonun satış fiyatından değil üretim fiyatından bahsediyorum ben sizce bir telefonun seri üretimde satıldığı fiyata mâl olması mümkün mü ?
 
chita_man

chita_man

Üye
Hocam telefon tam hakettiği fiyat altı üstü olmaz 2gb ram var diye iyi cihaz denmez . O eğitim verenler bunun farkında değil fiyat yükselişe geçerse kazık başlar
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Alınabilir ama şarj konusunda sıkıntı çıkarabilir .
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
007wolverine

007wolverine

Üye
alınır.alınır.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
O fiyatta daha alınası bir telefon göremiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
chita_man

chita_man

Üye
Artık herkesi kandırmak çok zor . Ama bu fiyata da başka cihaz bu tarzda bulunmaz . Bir nebze olsa uygun fiyat .
 
minoo

minoo

Üye
Hocam telefon tam hakettiği fiyat altı üstü olmaz 2gb ram var diye iyi cihaz denmez . O eğitim verenler bunun farkında değil fiyat yükselişe geçerse kazık başlar
Ben hiç bi telefonun piyasaya çıktıktan sonra fiyatının arttığını görmedim. Zaten muhtemelen bundan sonra çıkacak telefonların fiyatı yüksek olur.
 
Üst Alt