Tavsiye arkadaşlar 20 gune kadar bir lumia almayı planlıyorum yardım


br1903

br1903

Üye
arkadaşlar 20 güne kadar lumia almayı planlıyorum 1320 kafaya koydum 6 inç abartımı kaçar yada ne önerısınız lımıt 850 tl hepsıburada.com da 1320 736 tl ?
 


osmanmert94

osmanmert94

Üye
1320. Sende 920 yokmuydu?

Nokia by Microsoft Lumia 920 ile roketlendi.
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
1320nin ekranı oyun dışında fazla büyük, kullanması zor kendimden biliyorum
 
br1903

br1903

Üye
920 500 tl lık masrafı var uste 250 daha koyup 1320 alıyım dedım osman
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
6 inç telefonu taşımak sorun olmazsa alabilirsin elbette.
Eğer sorun olur diyorsan 4 ile 5 inç arasında bir model bakmalısın.
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
6 inc abarti.be hocam bi ara bnde lumialara merak saldydim cgu lumiayi inceledim avm lerde insan iyi olur buyuk ekran dio ama bnce ele buyuk gelio bence terchin en fazla 5.2 inc olsun
 
br1903

br1903

Üye
Büyük ekranı severim taşımakta pantolana gırıyor zaten pilde çok başarılı
 

984657

Üye
anneme aldım. bir buçuk hafta şarjı gidiyor. şimdi film dizi atıyorum sürekli müzik dinliyor(günde 3 saat). bir hafta şarjı gidiyor. birde telefonla günde bir iki saat konuşan birisidir.ekran parlaklığı falan iyi sevdim. ama dostum oyun oynamadım performansı nasıl bilen birine sormalısın onu eksi not vermiyorum sadece bilmiyorum :) onun dışında çok güzel beğendim. 925 i sana vereyim değişelim diyorum o küçük diyor :)) cebe sığıyor şüpheniz olmasın
 
Son düzenleme:
The SLayeR

The SLayeR

Üye
cebe sigiyorsa no problem o.zmn arkdas almali fiytida gerckten uygun
 
  • Beğen
Tepkiler: 984657

blackcemre

Üye
Lumia 1520 alman daha mantıklı eğer 1320 alacaksan onun yerine özellikleri daha iyi olan 925*i al.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
1520 iki tane 1320 fiyatı.
 
  • Beğen
Tepkiler: br1903 ve Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Dostum sırf batarya performansı için bende almayı düşünüyorum. 1 gb ram olması da artı deger katıyor. Alabilirsiniz bence
 

blackcemre

Üye
Dostum sırf batarya performansı için bende almayı düşünüyorum. 1 gb ram olması da artı deger katıyor. Alabilirsiniz bence
Kamera olayı ve GPU olayı kotu ekran için alacaksan al 925 kadar etmiyor
 
br1903

br1903

Üye
kardeş ekranı yeter de artar bana gpu sununda 1.7 ghz adreno 305 o da yeter tek sıkıntı bıraz buyuk abartı mı kacarkı :P
 
PureFood

PureFood

Üye
Kamera olayı ve GPU olayı kotu ekran için alacaksan al 925 kadar etmiyor
Kamera kişiden kişiye değişir de şarj konusunda 925(920-1020) yanından geçemez. Arkadaşımda var ordan biliyorum bitmeyen pil yapmış adamlar.
 
br1903

br1903

Üye
yani şarjı ıcın bıle almak ıstıyorum bırde görgüsüze kocaman telefon almış demesınler :P
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
yani şarjı ıcın bıle almak ıstıyorum bırde görgüsüze kocaman telefon almış demesınler :P
demezler merak etme bana diyen olmadı :D, şarjı 8.1 beta ile biraz kötüleşti ama final sürümüyle düzelebilir
 
br1903

br1903

Üye
kaç gun gıdıyor aktıf kulanımda telefon bırde sarsını dusunuyorum ama hangı rengı guzel ?
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
internet, oyun felan tüm gün aktif kullanırsan 1 günü çıkarıyor ama beta sürümünden önce 2 güne yakın çıkarıyordu, ben sarısını bulamamıştım o yüzden beyaz aldım, siyah dışında hepsi güzel
 
PureFood

PureFood

Üye
Üst Alt