Aramasını İstemedıgınız Kişilerı Engelmek [ 360x640 S60v5 Nokia 5800 XpressMusic Uygulama]


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Aramasını İstemedıgınız Kişilerı Engelmek [ 360x640 S60v5 Nokia 5800 XpressMusic Uygulama]
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Alo_Azrail, haşim, nbek ve 47 diğerleri


macman

macman

Üye
denyelim.
 
resmigenc

resmigenc

Üye
indirdim denicem bakalım işe yarıcakmı böle bi programa zaten çok ihtiyacım vardı:oke:
 

loving

Üye
nokia 5800 denedim çalışıyorr tşkler dostum
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
Süper 5800 xpressmusic te çalışıyorrr
 
_ARDA_

_ARDA_

Üye
emegine saglık arkadaşım
 

aras27

Üye
teseekurler
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
peki arkadaşım istemediğin mesajları engelliyorlar
 

recepkoyuncu

Üye
mükemmel çalışıyor kardeş eline sağlık
 

sananeamks

Üye
Ben Sadece birşey sormak istiyorum şimdi deneme sürümü diyor 14 gün onu sınırsız yapmak için ne yapmalıyız yardımcı olursan çok sevinirim şimdiden teşekkürler
 

adoket

Üye
Anında meşgule alıyor bazı programlar biraz geç meşgule düşürüyor ilk sefer calıyor telefonlar bu harikaymış çok saol eline saglık hocam.
 

S@H!N

Üye
Ben Sadece birşey sormak istiyorum şimdi deneme sürümü diyor 14 gün onu sınırsız yapmak için ne yapmalıyız yardımcı olursan çok sevinirim şimdiden teşekkürler
içinde ****** dosyası var kardeş onu çalıştır üstüne kutucuğa tıkla alarmın altında blaclist diye yazar ona tıkla aşağı kutucukta numaral çıkar proyu aç kaydol de 1. numara yazan yazar ilk 8 numarayı yaz 2. yerede son 8 numarayı yaz arasında - var zaten kolay gelsin ;)
 
futbol123

futbol123

Üye
saol
 

iboman

Üye
Bu program sms leri engelliyor mu? Yoksa sadece çağrıları mı engelliyor
 

S@H!N

Üye
çağrıları engelliyor
 

nofx

Üye
eyvallah guzel program
 
memoli79

memoli79

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
soket43

soket43

Üye
teşekkrler arkdşm... eline sağlık
 

romachenko

Üye
çok teşekkürler ben de deneyeceğim bakalım.sağol varol...
 
one2one2

one2one2

Üye
tesekkurler guzel paylasim
 
Üst Alt