Tavsiye Anime Yabancı Dizi İzleme - Üye Sistemli


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Videoyu tam sayfa yapamıyor muyuz?
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Uygulama Değerlendirme İyi Gelirse Tamamen Api Entegrasyon yapılacak.Tam Ekran İçin Uyarı Geliyor kabul ederseniz tam ekran olması gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: omerk88
omerk88

omerk88

Üye
Tam ekran olsa daha iyi olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: AlperenGunes
gayrikuma

gayrikuma

Üye
yeni güncellemede ayarlıcam kardeşim siteyi tamamen entegre etmem için uğraşı gerek bunu gerçekleştirmem içinde değerlendirecek isteyecek topluluk gerek. :)
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
Kardeşim şaka mısın sen :) Uygulama diye web sitesini yayınlıyosun.
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Kardeşim beğenilirse zaten entengre edicem diyorum bi oku osman sen yorum yapma cidden ne indir ne yap kardeşim :) burda düşünce almak adına konu açıyorum uğraşacak bişeyim olsun duşunceye göre hareket ediyim diye
 
Son düzenleme:
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
Burda milleti kandırmanın anlamı yok. Begenilirse app yapıcam diyosun, bu uyduruk tek satır Kodluk uygulamana banner ad koymuşsun. Hadi böyle bi uygulamayı app yapıcaksın, bunun hakkında hiçbir bilgin var mı. En az 3 ayını alır, o da yeterli bir bilgiyle. Diğer uygulamaların da aynı, browserin içine basmışsın siteyi, sonra milleti kandırıyorsun. Ben Windows Phone çıktığından beri uğraşıyorum, milleti kandırmana da izin vermeyiz kusura bakma.
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Ne ile uğraştığım konusunda bilgin yok yani burda store sahiplenme işine girmenin anlamı yok 2-3 unity paketi alıp sql kodlayıp uygulama veya oyun yapan adamın bana bu gayede laf söylemeye niteliği varmıdır defacto veyahut lc waikiki uygulamaları site kullanıyor diğer uygulamalar konusunda uğraşı veremem ama attığım günden beri yani buraya atmadan önce uygulama yıldız gordu emin ol entegrasyon konusunda bilgim var
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Ben her uygulamayı yapacağımı söylemiyorum boştayım bi sure bununla uğraşacağımı soyluyorum.windowsu sahiplenmenin ceosu gibi konuşmanın anlamı yok alan memnun satan memnun arkadaşım
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
Arkadaşım beni forumda herkes tanır, ben hiçbir şeyi sahiplenmiyorum, ama yıllarca emek harcadım ben Windows Phone için. 3 Milyondan fazla download elde etti uygulamalarım. Ve hiç bir uygulamam da da bir yerden kod alıp kullanmadım. İstediğin uygulamamın kodunu iste benden, koyayım github'a incele istersen. Unity ile de geliştirdiğim her oyunun kodları bana aittir, kullandığım grafik modellerini de asset store'dan satın aldım. Benim sana bu kadar yüklenmemin tek sebebi, uygulamayı gerçekten bir app gibi sunmandır. Site senin olsa emek versen de, uygulamasını da şimdilik web yapsan bir şey demem, ama koyduğun uygulamalar senin değil, bu resmen emek hırsızlığı, Başkasının emeğinin üstüne reklam koyup para kazanmaya çalışıyorsun. Uygulamaları reklamsız koysan yine bir şey söylemem, yoksa hiç bir amacı yok uygulamalarının, çünkü IE'de her sayfa kısayol olarak başlangıça pinlenebiliyor. Sana önerim azıcık yazılım dersleri al, oku, çalış ama boş boş işler yapıp, gelip burda milleti kandırma. Zaten kimse de buna izin vermez, hak yerini bulur.
Arkadaşım beni forumda herkes tanır, ben hiçbir şeyi sahiplenmiyorum, ama yıllarca emek harcadım ben Windows Phone için. 3 Milyondan fazla download elde etti uygulamalarım. Ve hiç bir uygulamam da da bir yerden kod alıp kullanmadım. İstediğin uygulamamın kodunu iste benden, koyayım github'a incele istersen. Unity ile de geliştirdiğim her oyunun kodları bana aittir, kullandığım grafik modellerini de asset store'dan satın aldım. Benim sana bu kadar yüklenmemin tek sebebi, uygulamayı gerçekten bir app gibi sunmandır. Site senin olsa emek versen de, uygulamasını da şimdilik web yapsan bir şey demem, ama koyduğun uygulamalar senin değil, bu resmen emek hırsızlığı, Başkasının emeğinin üstüne reklam koyup para kazanmaya çalışıyorsun. Uygulamaları reklamsız koysan yine bir şey söylemem, yoksa hiç bir amacı yok uygulamalarının, çünkü IE'de her sayfa kısayol olarak başlangıça pinlenebiliyor. Sana önerim azıcık yazılım dersleri al, oku, çalış ama boş boş işler yapıp, gelip burda milleti kandırma. Zaten kimse de buna izin vermez, hak yerini bulur.
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Ozel mesajları okumuyorsun sanırım
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Hocam o nasıl Bi çocukluktur ya iftira atıyor filan buraya sen geldin bana sataştın benim sana karşı yaptığım bişey yok yeni yeni öğreniyorum diyorum daha önce php asp.net veri yönetimi gibi olaylarda çalıştım
 
gayrikuma

gayrikuma

Üye
Alanım olmayan bir yerde kendimi geliştiriyorum geliştirmeye çalışıyorum
 
kesasd

kesasd

Üye
Hocam o nasıl Bi çocukluktur ya iftira atıyor filan buraya sen geldin bana sataştın benim sana karşı yaptığım bişey yok yeni yeni öğreniyorum diyorum daha önce php asp.net veri yönetimi gibi olaylarda çalıştım
Eğer web api kullanılıyorsa uygulamayı entegre etmen pek bir zaman almayacaktır. Bunu ilgili site sahibi ile görüşebilirsin. Belki de public olarak açıktır api'lar. Bu tarz uygulamalar metropolde yaşayan (bkz: iett yolcuları) kişiler tarafından sıklıkla kullanılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: AlperenGunes
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
Arkadaşım ordan burdan kod alıp yapıyorsun dedin, o yüzden dedim, çocukluk felan yok ortada. Benim de esas işim ASP.NET MVC ama hobi olarak Windows Phone ile uğraşıyorum. Neyse tartışmak anlamsız.
 
Üst Alt