603 yazılım sıkıntısı


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yigit315

Yigit315

Üye
Merhaba arkadaşlar. Dün yanlışlıkla c'nin içinde private dosyasını silmiştim. Ondan sonra cihaz kapandı ve tekrar kurulum yaptı. Bugun fark ettim ki Nokia mağaza ve navigasyon yani haritalar felan yok. navigasyonu pc suite'den indiriyorum ama gözükmüyor. Mağaza gözükmüyor. Nokia Suite'den yeniden yazılım yükledim ama bi değişiklik olmadı. Bazı arkadaşlar hard formad soft formad gibi şeylerden bahsediyorlardı. O şekilde cihazı sıfırlasam gözükürmü acaba? Ve birde nasıl yapılıyor bu formatlar :) yardımlarınızı bekliyorum. hayırlı geceler.
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
derdin magaza ve haritalar ise forumdan nokia magaza 3.30.18 sürümünü yükle haritaları ister forumdan istersen magazadan yükleyebilirsin
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Baska sorunun yoksa formata gerek yok bence forumdan bulabilirsin magaza haritalar vs. bir göz at foruma.
 
Yigit315

Yigit315

Üye
zaten onları yüklemeye çalıştım. Mevcutta var.değiştirilsinmi diyor evet diyorum yüklüyor ama gozukmüyor
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Önemli dosyaların görüntü vs. seylerin varsa yedekle.Bence flash at ilk günkü gibi olsun telefonun hem serileşir eskisine göre.
 
Yigit315

Yigit315

Üye
evet
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
nokia betalabs'tan Qml store client symbian uygulamasını dene birde
 
Yigit315

Yigit315

Üye
yok abi hiçbir şey olmuyor.tek çarem format gibi gözüküyor.nasıl hard veya soft format atabilirim herşeyimi yedekledim
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
yok abi hiçbir şey olmuyor.tek çarem format gibi gözüküyor.nasıl hard veya soft format atabilirim herşeyimi yedekledim
soft format *#7370# ile atılır önce bunu bir dene atmadan önce teli hatsız moduna al


- - - Eklendi - - -

ayrıca fabrika ayarlarından" veri sil ve geri yükle" ilede yapabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Yigit315
Yigit315

Yigit315

Üye
olmadı engin abi gene aynı. bi hard atsam miki abi?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
magaza harıtalar vs widgetleri mevcutmu telinde
 
  • Beğen
Tepkiler: Yigit315
Yigit315

Yigit315

Üye
[ENGİN];5372364' Alıntı:
magaza harıtalar vs widgetleri mevcutmu telinde
sadece haritalar var. onada tıklayınca siyah ekranda kalıyor sonra ev ekranına dönüyor.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
flash atmayı biliyorsan flash at en iyisi.bu arada magaza uygulamasını hangi klasöre atmıştın dosyalara baktın mı
 
Yigit315

Yigit315

Üye
baktım c'ye kurmaya çalıştım. kuruyor zatende. ama gözükmüyor. neyse sağlık olsun. şimdi naviden dosyaları indiriyorum. birazdan flashlayacam inşeAllah.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
inşallah kolay gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Yigit315
Yigit315

Yigit315

Üye
çok teşekkür ettim halloldu sayenizde. konu kilitlenebilir.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sevindim adına :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Yigit315
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt