Yakıt + Muayane SıkıntıTurbo tak
Atmosferik olarak 100 beygir yapsan uçar zaten de çok parça değiştirmen gerekecek . . Uno'ya düşünüyorum turbo işini 830 kilo zaten 900 kilo olsa ek ağırlık dahil . Yürüyen tabut olur ha . İşin aslında ne Uno var ne de turbo takacak para .Yakıt + Muayane Sıkıntı
Aynen Bide Ağırlık Olayı Var.Otobanda 120 İle Giderken Tır veya Otobüsün Yanından Geçtiğimde Bazen Araç Sallanıyor Yerden Yüksek vede Ağırlık Olmayınca İster İstemez O Hızlar Çok SakatAtmosferik olarak 100 beygir yapsan uçar zaten de çok parça değiştirmen gerekecek . . Uno'ya düşünüyorum turbo işini 830 kilo zaten 900 kilo olsa ek ağırlık dahil . Yürüyen tabut olur ha . İşin aslında ne Uno var ne de turbo takacak para .
Her araç sallanabilir , bizim era' da sallanır . Hele dururken yanından hızlı geç sağ sola oynadığını bariz şekilde hissedersinAynen Bide Ağırlık Olayı Var.Otobanda 120 İle Giderken Tır veya Otobüsün Yanından Geçtiğimde Bazen Araç Sallanıyor Yerden Yüksek vede Ağırlık Olmayınca İster İstemez O Hızlar Çok Sakat
Alçatma İşini Fabrika Yapması Gerekiyordu Zamanında Çünkü Şimdi Yaparsam Zaten Altı Yüksek Bu Sefer Şaftından Direksiyon Kutusuna Kadar Birçok Parçaya Yük Biniyor.Root Kollarından Bir Çok Parçaya Çoğu Şeyi Daha Çabuk Öldürürsün Ama Alçak Olması Benim İçin Büyük Sıkıntı Çünkü Yüksek Araç Şart BanaHer araç sallanabilir , bizim era' da sallanır . Hele dururken yanından hızlı geç sağ sola oynadığını bariz şekilde hissedersin
3.5 - 5 cm yere yaklaştıran yaylar var . Onlar acayip faydalı . Anlatan adamların şu videosunda anlatıyor bu mevzuyu.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yere yakın olmak rüzgarın etkisini (hem ön taraftan , hem de yanlardan) azaltır , yakıtı düşürür . Ağırlık merkezini aşağı çekerek yol tutuşunu artırır.
Mercedes station araçlarında yağlı süspansiyon kullanmış . Yük attıkça süspansiyona yağ basılıp aynı seviyede kalmasını sağlamış . Küçük hidrolik sistem.
Arabayı Bilip Gitmek Gerek.Uzun Yolda 110 120 yı Çok Geçmem.Bölünüyor Dedikleri Evet Araçlarda Kaporta Yorgunluğu Var + Koç Sağolsun Araçlarda Saseyi Yazıf Tuttu.Sadece Bunlardada Değil Renonun Torosları vssinde veya Ford Eskortlarda Filan Durum Aynı.Eğer 100 Km Üzeri Bir Hızda Kaza Yaparsanız Durum Vahim Tabiyki.İkiye Bölünme Muhabbetide Çoğu Araç Zaten Kazalı ve Ekli Yani Adam Önceden Büyük Kaza Yapıyor.Kaportacı Aracı Alıp Ekliyor Bir Sonrakı Kazadada Aracın Bölünmesi Hak Oluyor Hangi Araç Olursa Olsun 90 Kmden Yüksek Hızlarda Kaza Yaparsa Firma Hiçbir Garanti Vermiyor.Araçtan Sağ Çıkma İhtimalin DÜşük Diyor.Çarpişma Testlerini Neden 64 Km De Yapılıyor?O değilde bu arabalar çarpınça ortadan ikiye yarılıyormuş ...
Yani kaza yaparsan Allah korusun ölme ihtimalin çok fazla olur ayrıca arabayı az hasarla kurtarma imkanın yok bile...
Şöyle biraz daha biriktirip sağlam birşeyler alın... 80'ler 70'lerdeki araçlar bile daha sağlam...
Mesaj birleştirildi:
Daha yavaş hızlanıyorlar ama rahat 80-100'ü buluyorlardı
3.5 cm alçatmak çok değil . Sürüngen tarzı olmayacak yani. Diğer parçalara binen yük dağılımı değişip olmadık yerden kırılmalar meydana gelebilir. Lakin gelmeyedebilirAlçatma İşini Fabrika Yapması Gerekiyordu Zamanında Çünkü Şimdi Yaparsam Zaten Altı Yüksek Bu Sefer Şaftından Direksiyon Kutusuna Kadar Birçok Parçaya Yük Biniyor.Root Kollarından Bir Çok Parçaya Çoğu Şeyi Daha Çabuk Öldürürsün Ama Alçak Olması Benim İçin Büyük Sıkıntı Çünkü Yüksek Araç Şart Bana
@DarkredBlue61 arkadaş diyor ki Volvo'nun eski station wagon olanını almalısın.O değilde bu arabalar çarpınça ortadan ikiye yarılıyormuş ...
Yani kaza yaparsan Allah korusun ölme ihtimalin çok fazla olur ayrıca arabayı az hasarla kurtarma imkanın yok bile...
Şöyle biraz daha biriktirip sağlam birşeyler alın... 80'ler 70'lerdeki araçlar bile daha sağlam...
Mesaj birleştirildi:
Daha yavaş hızlanıyorlar ama rahat 80-100'ü buluyorlardı
Alacağim Araba Station Wagon Olmalı.Bagakı Yoğun Kullanıyorum.Söyle Bir Araba Alsam Tofaştan Farkı Kalmaz@DarkredBlue61 arkadaş diyor ki Volvo'nun eski station wagon olanını almalısın.
Bulabilirsen temizini tabiki .